
Jakub Kohák při natáčení spotu v holešovické Tipsport Areně v neděli 7. září. Foto: Empresa Media, Karel Šanda
Prodej vstupenek na mistrovství světa v hokeji v roce 2015 v Praze a Ostravě bude podporovat televizní spot. Natáčel se minulou neděli v Tipsport Areně na pražském Výstavišti. Reklama poběží od listopadu, kdy bude prodej lístků spuštěn. Vidět bude na veřejnoprávní České televizi i na komerčních stanicích.
Spot režíroval Jakub Kohák. Hlavní postavou je šestiletý Adam Seidl. Před kamerou poprvé stál ve svých dvou letech, naposledy hrál v nové pohádce Zdeňka a Jana Svěrákových Tři bratři.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje