Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Holding AKESO má identitu od Hero & Outlaw

Soukromá zdravotnická skupina AKESO představila novou značku a vizuální identitu. Brand i vizuál vytvořila agentura Hero & Outlaw ve spolupráci s designérem Zdeňkem Hejdou. Značka ve tvaru spirály symbolizuje péči i řecký původ majitele Sotiriose Zavalianise, stoprocentního vlastníka skupiny. Ten pod značku AKESO sjednotil své podnikatelské aktivity, které zahrnují Nemocnici Hořovice, Rehabilitační nemocnici Beroun nebo onkologické centrum Multiscan v Pardubicích.

„Nová struktura skupiny vyžadovala vytvoření silné značky, která bude navíc fungovat ve vztahu k identitě jednotlivých zařízení, což byla asi největší výzva pro designéra. Zadání navíc obnášelo i vytvoření funkční komunikační strategii celé skupiny, obsazení pozic marketingových specialistů, nastavení jejich fungování a celého marketingového procesu,“ popisuje Ivo Půr, managing director Hero & Outlaw.

AKESO

„Logo ve tvaru spirály představuje ideální průnik tří základních myšlenek: motiv uzdravováni a péče, řecký původ skupiny a tvar písmene a. Motiv uzdravování vychází ze samotného jména - Aceso byla řecká bohyně hojení nemocí. Byla dcerou boha Asklépia. V mnoha starověkých kulturách figuruje spirála jako symbol života a uzdravování. Motiv spirály se také objevuje v hlavici řeckého iónského sloupu. Typografie loga pak navazuje na stávající loga nemocnic Hořovice a Beroun,“ vysvětluje designér Zdeněk Hejda

Uvedení nové značky proběhlo formou eventu pro klíčové zaměstnance, regulátory, dodavatele a odbornou veřejnost. Skupina i její majitel se ve spolupráci s agenturou dál profiluje formou PR a přímou komunikaci skrze kanály skupiny.

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Novou identitu uvedl speciálně zacílený event

Agentura Hero & Outlaw vstoupila na trh v dubnu 2018 a zaměřuje se strategické poradenství. Jejími klíčovými postavami jsou Marek Hanč a Ivo Půr, oba se komunikací zabývají dlouhodobě. Hanč je v marketingovém týmu premiéra a šéfa hnutí ANO Andreje Babiše, Půr donedávna pracoval v KPMG na content marketingu, předtím byl v agentuře PR Klinika, vedl web Vláda.cz, tweetoval na vládním účtu či radil premiérovi Mirku Topolánkovi (ODS). Hero & Outlaw spolupracují s ekosystémem síťové agentury McCann Prague.