Soukromá zdravotnická skupina AKESO představila novou značku a vizuální identitu. Brand i vizuál vytvořila agentura Hero & Outlaw ve spolupráci s designérem Zdeňkem Hejdou. Značka ve tvaru spirály symbolizuje péči i řecký původ majitele Sotiriose Zavalianise, stoprocentního vlastníka skupiny. Ten pod značku AKESO sjednotil své podnikatelské aktivity, které zahrnují Nemocnici Hořovice, Rehabilitační nemocnici Beroun nebo onkologické centrum Multiscan v Pardubicích.
„Nová struktura skupiny vyžadovala vytvoření silné značky, která bude navíc fungovat ve vztahu k identitě jednotlivých zařízení, což byla asi největší výzva pro designéra. Zadání navíc obnášelo i vytvoření funkční komunikační strategii celé skupiny, obsazení pozic marketingových specialistů, nastavení jejich fungování a celého marketingového procesu,“ popisuje Ivo Půr, managing director Hero & Outlaw.
Uvedení nové značky proběhlo formou eventu pro klíčové zaměstnance, regulátory, dodavatele a odbornou veřejnost. Skupina i její majitel se ve spolupráci s agenturou dál profiluje formou PR a přímou komunikaci skrze kanály skupiny.
Agentura Hero & Outlaw vstoupila na trh v dubnu 2018 a zaměřuje se strategické poradenství. Jejími klíčovými postavami jsou Marek Hanč a Ivo Půr, oba se komunikací zabývají dlouhodobě. Hanč je v marketingovém týmu premiéra a šéfa hnutí ANO Andreje Babiše, Půr donedávna pracoval v KPMG na content marketingu, předtím byl v agentuře PR Klinika, vedl web Vláda.cz, tweetoval na vládním účtu či radil premiérovi Mirku Topolánkovi (ODS). Hero & Outlaw spolupracují s ekosystémem síťové agentury McCann Prague.