Home Credit představil nové logo se smajlíkem

Úvěrová firma chce působit lidštěji, místo lednice se v logu objevuje náznak úsměvu.

Nebankovní úvěrová společnost Home Credit změnila k dvacátému výročí svého působení na českém trhu své logo. V jednom z písmen v názvu společnosti (O) se nově objevil grafický prvek, který má připomínat takzvaný smajlík a odkazovat na „lidský přístup ke klientům“. Nové logo, které existuje v dvouřádkové i jednořádkové verzi, vytvořilo grafické a designérské studio Dynamo Design.

Nové logo Home Creditu v dvouřádkové verzi

Nové logo Home Creditu v dvouřádkové verzi

 

Nové logo Home Creditu v jednořádkové verzi

Nové logo Home Creditu v jednořádkové verzi

Home Credit začne používat nové logo od 1. listopadu v Česku i na Slovensku a bude je postupně zavádět do všech svých materiálů distribuovaných zákazníkům. V rámci svého repositioningu plánuje představit i novou kreditní kartu a spustit speciální reklamní kampaň v televizi. V roce 2017 pak odstartuje výměna loga v rámci celé skupiny Home Credit International.

V původním červeném obdélníkovém logu byl vedle názvu společnosti symbol bílé lednice. Ten měl odkazovat na dostupnost a rychlost získání spotřebitelských úvěrů na bílou elektroniku.

Původní logo Home Creditu

Původní logo Home Creditu

„Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. V Home Creditu se proto stále více zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky a inovace. Mnohem širší je také současné portfolio produktů. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit,“ uvádí k novému logu marketingová ředitelka Home Creditu Jana Studničková, která letos v dubnu vystřídala Daniela Šturma. Výměna lednice za úsměv má podle ní vystihnout i přeměnu Home Creditu z „instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – zákazníkům“.

Jana Studničková

Jana Studničková

„Jen za poslední měsíce jsme přepsali a zjednodušili naše úvěrové podmínky, změnili proces stížností tak, že zákazník ví, s kým komunikuje, nebo jsme zavedli zpětné volání. Už dřív jsme představili ombudsmana a chartu zásad. Nyní se v rámci inovací zaměřujeme na design produktů, který bude vycházet ještě víc z reálných potřeb a chování lidí,“ tvrdí Studničková.