Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Homo cykliens budou zase jezdit do práce na kole

Výzvu za bezmotorovou dopravu po městě letos propaguje spot od Davida Sudy a AZN Kru.

Devátý ročník výzvy Do práce na kole spolku Auto*mat propaguje na Facebooku video od týmu kolem produkce AZN Kru a kreativce Davida Sudy, známého z pozice kreativního ředitele agentury WMC Grey. Cílem výzvy je motivovat co nejvíc lidí, aby jako dopravní prostředek po městě používali jízdní kolo nebo jakoukoli bezmotorovou formu dopravy včetně běhu a chůze, aby přispěli k čistšímu ovzduší a bezpečnějšímu městu.

„Jsme různí. Rychlí i pomalí. Silniční i pouliční. Skládací i neskladní. Pro některé jsme zjevení, blázni v dešti, podivíni v zimě, ufoni na silnicích, vetřelci na chodnících. Ano. Máme své mouchy. Ale pracujeme na nich. Jsme druhem z doby šlapací. Jsme Homo cykliens. A vídat nás můžete (nejen) v květnu. Jezdíme do práce na kole. Přidejte se k nám!“ zní voicever kampaně.

Homo cykliens

  • Klient: Auto*mat
  • Značka: Do práce na kole
  • Creative director: David Suda 
  • Režie: Novak + Nguyen
  • Kamera a střih: Dužan Duong
  • 1st AC: Jirka Wojta
  • AD: Saimon Phan
  • Gaffer & DIT: Honya Tran
  • Art department: Marek František Do Špitálský
  • Copy & voiceover: David Suda
  • Ruchy: Petr Kolev
  • Sound design: Samuel Jurkovič (Cinq Visuals)
  • Backstage fotograf: Lukas Neasi
  • Produkce AZN Kru: Thuy Linh Mai