V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Honimír, Roztoč, Nahák. Gambrinus s Triadem odhalují pivní hříšníky

Osvětová kampaň Plzeňského Prazdroje se zaměřuje ne na hospodské, ale na spotřebitele.

Plzeňský Prazdroj přichází s novou digitální kampaní na podporu vnímání kvality svého piva Gambrinus. Vznikla v režii i produkci agentury Triad Advertising. Zaměřuje se na nešvary spojené s čepováním piva a podtrhuje důležitost povolání výčepního. Osvětu necílí na ty, co pivo čepují, ale na samotné spotřebitele. „Když lidem někde nechutná pivo, mívají tendenci pomluvit značku. Nenapadne je, že chyba může být v hospodském. A že mají sami možnost to změnit k lepšímu, třeba tím, že se ozvou,“ uvedl Jakub Marek, manažer značky Gambrinus.

“Klasické edukativní kampaně nejsou zajímavé. Musíme jít na hranu a lidi opravdu bavit. Tak se jim do paměti vyryje i těžší poselství a sami se naučí rozpoznat chyby při čepování,” doplnil Rado Jankovič, creative teamleader Triadu. Microsite Test výčepního odhaluje nejčastější pivní hříchy, například nahánění pěny, čepování do suché, nevymyté sklenice, a přiřazuje jim satirické kategorie jako Honimír, Roztoč nebo Šmudla.

Výsledné postavy pivních hříšníků je možné z microsite sdílet na Facebooku. Celá kampaň je čistě digitální. Uvádí ji animované online video, doprovází ji bannerová kampaň a komunikace na Facebooku. Spouští se tak první vlna dlouhodobé kampaně, jež hodlá zvednout povědomí o vlivu správného zacházení a umění čepovat na kvalitu nejen Gambrinusu, ale českého piva vůbec.

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Gambrinus: Test výčepního (Triad Advertising)

Test výčepního

  • Klient: Plzeňský Prazdroj
  • Značka: Gambrinus
  • Kreativa: Triad Advertising
  • Mediamix: online