Po snowboardistce Evě Samkové začíná čínskou značku mobilních telefonů Honor propagovat také kajakář Vavřinec Hradilek. V komunikaci Honoru se objeví po boku Samkové už letos v létě. Kampaň má propagovat nový smartphone, který chce Honor představit v nejbližší době. Hlavním tématem komunikace bude podle zástupců Honoru vzájemné poměřování sil. Porovnávat se budou jak oba sportovci, tak Honor s konkurenčními značkami. Kampaň opět připraví agentura Inspiro Solutions.
„Vavřinec Hradilek se s Evou Samkovou báječně doplňují, rozumí si a panuje mezi nimi přátelská rivalita. To všechno se bude odrážet i v našich nadcházejících kampaních,“ tvrdí Tomáš Veselý, marketingový a e-commerce manažer značky Honor pro střední Evropu.
Hradilek je mistrem světa z roku 2013 a držitelem stříbrné medaile z letních olympijských her v Londýně v roce 2012, kde závodil ve vodním slalomu. Kromě toho se věnuje extrémnímu kajakingu. Podle zástupců Honoru tím zapadá do komunikačního konceptu značky, která používá slogan Be Brave.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
