Brněnská PR agentura Lesensky.cz Petra Lesenského zakládá pražskou pobočku. Povede a bude jí rozvíjet Monika Hořínková, která k Lesenskému nastupuje od září. Na pozici PR & media manager se zárpveň bude starat o stěžejní klienty. „V Praze aktuálně evidujeme už zhruba polovinu našeho klientského portfolia, pražská pobočka naší agentury je tedy logickou volbou. Záměrně vsázíme na člověka, kterého dobře známe a který dobře zná naše specifické rodinné prostředí,“ říká Petr Lesenský. Agentura má v Brně 20 lidí, v Praze má do konce roku působit dvoučlenný interní tým, rozšiřovat se má podle zájmu klientů.
Hořínková začínala jako novinářka v deníku Mladá fronta Dnes a v televizi Prima, v Lesensky.cz už v minulosti působila. Poslední tři roky pracovala v agentuře AMI Communications, tam mezi její největší klienty patřily firmy Plzeňský Prazdroj, Jan Becher – Karlovarská Becherovka, Karlovarské minerální vody nebo Moser. V agentuře Lesensky.cz se svým pražským týmem od září zaštítí aktivity pro společnosti Edenred, Rema Systém a pro nadnárodní projekt Machavert.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová
