Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Hornbach: Každá změna má svůj začátek

Kampaň připravila berlínská agentura Heimat.

Společnost Hornbach přichází s novou komunikační kampaní nazvanou „Každá změna má svůj začátek“. Touto aktivitou, která na tuzemských obrazovkách odstartovala v první polovině srpna, chce Hornbach zdůraznit, že žádná změna v životě se neobejde bez silného počátečního impulsu.

V první fázi kampaně, která odstartovala v první polovině srpna na všech velkých televizních stanicích v České republice a Německu, a poté i v ostatních evropských zemích, společnost uvedla televizní spot s názvem „Začátek“ odehrávající se v malé chátrající vesničce.

V té se její obyvatelé za dlouhé roky odnaučili používat ruce. Už léta proto na místní chátrající domy nikdo ani nesáhl a vesnice pomalu ale jistě začíná podléhat neodvratné zkáze. Až jednoho dne se na nebi objeví záhadný objekt, veliký ořech plný nářadí a materiálu pro kutily. Když se jeden z obyvatel vesnice pustí do přestavby svého domu, stane se vzorem pro ostatní a rozběhne se řetězová reakce, typická pro zákazníky Hornbachu: jeden kutilský projekt stíhá druhý, každý občan staví, renovuje a zkrášluje, až nakonec celá vesnička zazáří v zcela novém lesku.

„Pro fanoušky Hornbachu na Facebooku jsme připravili speciální 95 sekundovou verzi. Exkluzivní online premiéra proběhla v pondělí 8. srpna,“ říká Helena Ševčíková, ředitelka marketingu.

Druhá fáze televizní kampaně bude spuštěna počátkem října a představí 3 nové spoty. Kampaň připravila berlínská agentura Heimat.

Fakta

  • Kampaň: „Každá změna má svůj začátek“
  • Název spotu: „Začátek“
  • Délky TV spotů: 45 s, 30 s, 20 s, 15 s
  • Délka upoutávkových spotů: 10 sek.
  • Média: TV, internet, sociální sítě, tisk
  • Termín: vysíláno od srpna
  • Agentura: HEIMAT, Berlin
  • Produkce: Trigger Happy Productions, Berlín