Premiér Andrej Babiš (ANO) vystoupí v neděli 18. listopadu od 21.25 v živě vysílaném rozhovoru televize Nova. Půlhodinový pořad Vládní krize tentokrát nahradí Střepiny a bude ho moderovat Rey Koranteng. Interview se má zaměřit na dění, jež způsobila kauza Seznamu Babišův syn promluvil.

Hornbach loni zdvojnásobil zisk

Síť Hornbach Baumarkt zveřejnila ve výroční zprávě své hospodářské výsledky za finanční rok 2015/2016. Z nich vyplývá, že Hornbach loni zvedl tržby o 9 % na 5,6 miliard Kč, zisk se zvýšil o dvojnásobek předloňských výsledků na 290 milionů Kč. Ve zprávě Hornbach, který si zakládá na tom, že nepřistupuje ke slevovým akcím, uvedl, že hodlá v expanzi, kterou letos naznačil otevřením své desáté pobočky v pražské Chuchli, pokračovat i v průběhu dalších let. Firmě také stoupl počet zaměstnanců o 138 na aktuálních 1.379 pracovníků.

Tahle značka má mé sympatie – za konzistenci, jasný názor, skvělou reklamu a sebedůvěru. Permanentně hozená rukavice, kterou zatím nikdo nedokázal zvednout. Značka, která se neponižuje, neb na to má.
Jana Kubištová (Budvar)

Zisk je vždy tím nejlepším ukazatelem úspěchu a správnosti strategie, takže tahle skvělá čísla nejsou žádné překvapení. Hornbach ví, co má dělat a dělá to kvalitně a konzistentně. Na již vzpomínané nedávné konferenci Retail in Detail bylo dojemné, jak někteří účastníci kritizovali Hornbach, že svoji nabídku nepersonalizuje a nenabízí věrnostní program. Jde o hluboké nepochopení základů úspěšného retailového businessu – Hornbach poskytuje všem zákazníkům perfektní služby a relevantní zboží vždy za nejlepší ceny. Jak na konferenci padlo: ‚Nevěra je způsobena ztrátou pozornosti‘ (autor Ondřej Žák z EY). A přesně tohle v Hornbachu nehrozí a nepotřebuje to látat nějakým věrnostním programem.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Zlaté české ruce. Statistiky říkají, že více než 90 % Čechů alespoň občas ‚kutí‘. Pat a Mat by měli radost.
Martin Boček