Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Hornbach: Překonej sám sebe

Jeden z největších provozovatelů stavebních a zahradních marketů v Evropě Hornbach od 5. března 2011 v rámci komunikační kampaně „Překonej sám sebe“ nasazuje stejnojmenný televizní spot, netradičně nasnímaný na 8mm formátu. Jeho motivem je probuzení se ze zimní deprese a oslava příchodu jara.

Televizní spot Hornbachu „Překonej sám sebe“, který produkčně připravila berlínská agentura Heimat, je součástí stejnojmenné komunikační kampaně. Cílem spotu je vyvolání pozitivního citového rozpoložení, které v nás během letargických zimních měsíců pouze dřímá.

V kombinaci s vášní pro kutilství, která je pro síť hobbymarketů Hornbach typická, a výraznou vizuální stránkou, je hlavním motivem předání uvolněné energie nezaměnitelných kutilů-hrdinů, probuzení se ze zimní deprese a oslavení příchodu jara.

Kampaň běží od 5. března v České republice, Německu, Rakousku, Švýcarsku a poté i ostatních evropských zemích, ve kterých má Hornbach své provozovny. Natáčení probíhalo na začátku února v portugalském Lisabonu. Režie se ujal Sebastian Strasser.

  • Název kampaně: Překonej sám sebe
  • Název spotu: Překonej sám sebe
  • Délka TV spotů: 45 sek., 30 sek., 20 sek., 15 sek.
  • Délka upoutávkových spotů: 10 sek.
  • Média: TV
  • Vysílání: od 5. března v televizi
  • Agentura: HEIMAT, Berlín
  • Produkce: @radical. Media, Berlín