Jeden z největších provozovatelů stavebních a zahradních marketů v Evropě Hornbach od 5. března 2011 v rámci komunikační kampaně „Překonej sám sebe“ nasazuje stejnojmenný televizní spot, netradičně nasnímaný na 8mm formátu. Jeho motivem je probuzení se ze zimní deprese a oslava příchodu jara.
Televizní spot Hornbachu „Překonej sám sebe“, který produkčně připravila berlínská agentura Heimat, je součástí stejnojmenné komunikační kampaně. Cílem spotu je vyvolání pozitivního citového rozpoložení, které v nás během letargických zimních měsíců pouze dřímá.
V kombinaci s vášní pro kutilství, která je pro síť hobbymarketů Hornbach typická, a výraznou vizuální stránkou, je hlavním motivem předání uvolněné energie nezaměnitelných kutilů-hrdinů, probuzení se ze zimní deprese a oslavení příchodu jara.
Kampaň běží od 5. března v České republice, Německu, Rakousku, Švýcarsku a poté i ostatních evropských zemích, ve kterých má Hornbach své provozovny. Natáčení probíhalo na začátku února v portugalském Lisabonu. Režie se ujal Sebastian Strasser.
- Název kampaně: Překonej sám sebe
- Název spotu: Překonej sám sebe
- Délka TV spotů: 45 sek., 30 sek., 20 sek., 15 sek.
- Délka upoutávkových spotů: 10 sek.
- Média: TV
- Vysílání: od 5. března v televizi
- Agentura: HEIMAT, Berlín
- Produkce: @radical. Media, Berlín