Horská služba ČR zrušila výběrové řízení na realizaci propagační kampaně českých hor a bezpečnosti na horách. Důvodem je, že odpadla možnost spolufinancování kampaně z prostředků Evropské unie. Informaci o tom zveřejnil Věstník veřejných zakázek.
Zakázka na kampaň byla vypsána letos začátkem května. Cílem projektu bylo vytvořit sérii pořadů v celoplošných televizních a rozhlasových stanicích s tematikou českých hor a bezpečnosti na horách. Plánovaný rozpočet kampaně činil 17,5 milionu Kč, kampaň měla být financována z integrovaného operačního programu Ministerstva pro místní rozvoj ČR.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden