Do české pobočky amerického Googlu nastupuje na pozici agency sales manažera pro český trh Petr Houzar. Zaměří se hlavně na rozvoj spolupráce s mediálními agenturami, zároveň bude propagovat a budovat značku pomocí digitálních technologií.
Absolvent mediálních studií na Univerzitě Karlově v Praze Houzar přichází do Googlu z Karlovarských minerálních vod, kde měl jako manažer globální digitální komunikace na starosti značky Mattoni, Magnesia, Aquila, Dobrá voda nebo Waldquelle ve 14 zemích. Předtím vedl online marketing mobilního operátora Vodafone. Kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení značky oděvů a obuvi Nike na sociálních sítích.
Pro Médiář začátkem letošního roku sepsal zásadní přehled, co se letos v onlinu nevyhne webu jako takovému a konkrétně oblastem nákupu reklamy, agentur, médiích klasických i vlastněných a v neposlední řadě technologií.
Petr Houzar: 50 trendů digitálního marketingu a online médií v Česku v roce 2015