Hra na obchod Moje malé Tesco přidává nakupování online

Dětská mobilní hra Moje malé Tesco, ve které si děti mohou vyzkoušet řízení vlastní prodejny britského obchodního řetězce, přichází s novým prvkem. Od 60. úrovně se hráčům otevírá možnost vyřizovat také online objednávky, jako ve skutečné prodejně, a přidává nové způsoby, jak uspokojit poptávku zákazníků. „Stejně jako skutečné Tesco, i prodejny v naší hře nyní nabízejí svým zákazníkům možnost nakupovat potraviny z pohodlí domova,“ říká Lucie Rožková, manažerka digitálního oddělení řetězce Tesco v Česku.

Moje malé Tesco obslouží i on-line zákazníky

Moje malé Tesco obslouží i online zákazníky

Hráči musí také rozlišovat, zda dodávka uveze všechen náklad či zda je vybavená pro převoz mraženého zboží. „Online nákupy musí šlapat jako hodinky, objednávky je třeba nachystat ke spokojenosti zákazníků a hlavně včas odeslat,“ dodává Rožková. Od loňského října hra nabízí také sbírání bodů Clubcard, které mohou zákazníci použít při skutečném nákupu. Body lze získat za splnění nové úrovně nebo plnění týdenních výzev.

Za plnění výzev lze získat body Clubcard

Za plnění výzev lze získat body do programu Clubcard