Skupina Wormelen Group Petra Homolky, provozující prodejny Království hraček Bambule, Sparkys a HM Studio, rozjíždí dosud největší spotřebitelskou kampaň. Spojila při ní síly s věrnostním systémem Rondo.cz. V kampani budou Wormelen a Rondo.cz odměňovat zákazníky za jejich nákupy výherními losy, na kterých budou moci vyhrát ceny v hodnotě celkem 10 milionů Kč. Losů bude celkem milion.
Po zadání soutěžního kódu na internetu se objeví jedna z mnoha náhodných výher, hlavně hraček. Provozovatelé kampaně motivují lidi ke sdílení nabídky i na sociálních sítích tím, že za každé sdílení losu má jít jedna hračka dětem z Nemocnice Na Bulovce.
Wormelen přichází s velkou kampaní nedlouho poté, co marketing svěřil nové ředitelce Janě Krčkové. Jejím hlavním úkolem a zodpovědností je právě konsolidace a rozvoj marketingových aktivit celé skupiny, která kromě zmíněných tří maloobchodních řetězců zastřešuje i velkoobchod Ep Line. Krčková v roce 2014 zakládala vlastní firmu Via Naturallis vyrábějící zdravé potraviny. Do Wormelenu přišla z pozice manažerky švédské kosmetické společnosti Fleur de Santé.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
