Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Hrodek nově vede marketing Deloitte Legal

Dosavadní manažer Dark Side přešel k advokátům, s nimiž dělal na Česku v datech.

Dominik Hrodek

Dominik Hrodek

Za marketingové aktivity advokátní kanceláře Ambruz & Dark Deloitte Legal je od listopadu z pozice chief marketing officer zodpovědný Dominik Hrodek, donedávna zástupce ředitele komunikační agentury Dark Side. Předtím působil třeba v OgilvyOne, byl členem prezídia Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) a ředitelem Českého institutu reklamní a marketingové komunikace. V Dark Side naposled vytvořil datově-žurnalistický projekt Česko v datech, jehož se účastní právě i Deloitte.

V advokátní kanceláři bude Hrodkovým hlavním úkolem posilovat a strategicky směřovat značku Deloitte Legal, působící v rámci celosvětové sítě Deloitte. „Naše advokátní kancelář se v posledních měsících významně rozrůstá. S tím jak rosteme a rozšiřujeme portfolio našich služeb, chceme i více strategicky přistupovat k budování naší značky. Proto jsme se rozhodli posílit náš tým o zkušeného marketingového člověka,“ podotkl Jan Spáčil, managing partner Ambruz & Dark Deloitte Legal.

„V dnešní době hraje velkou roli nejen nabídka kvalitních a specializovaných služeb, ale také jejich marketing a mediální komunikace. Prvním úkolem mé mise je komunikovat fakt, že Deloitte poskytuje kvalitní právní služby s možností mnoha přidaných hodnot,“ doplnil Hrodek.