
Dominik Hrodek
Za marketingové aktivity advokátní kanceláře Ambruz & Dark Deloitte Legal je od listopadu z pozice chief marketing officer zodpovědný Dominik Hrodek, donedávna zástupce ředitele komunikační agentury Dark Side. Předtím působil třeba v OgilvyOne, byl členem prezídia Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) a ředitelem Českého institutu reklamní a marketingové komunikace. V Dark Side naposled vytvořil datově-žurnalistický projekt Česko v datech, jehož se účastní právě i Deloitte.
V advokátní kanceláři bude Hrodkovým hlavním úkolem posilovat a strategicky směřovat značku Deloitte Legal, působící v rámci celosvětové sítě Deloitte. „Naše advokátní kancelář se v posledních měsících významně rozrůstá. S tím jak rosteme a rozšiřujeme portfolio našich služeb, chceme i více strategicky přistupovat k budování naší značky. Proto jsme se rozhodli posílit náš tým o zkušeného marketingového člověka,“ podotkl Jan Spáčil, managing partner Ambruz & Dark Deloitte Legal.
„V dnešní době hraje velkou roli nejen nabídka kvalitních a specializovaných služeb, ale také jejich marketing a mediální komunikace. Prvním úkolem mé mise je komunikovat fakt, že Deloitte poskytuje kvalitní právní služby s možností mnoha přidaných hodnot,“ doplnil Hrodek.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
