Výrobce mobilních telefonů Huawei představil v září nový videoklip k aktuální „hymně“ jeho spotřebitelské divize, kterou tvoří od letošního ledna píseň Dream it possible v interpretaci zpěvačky Delacey. Videoklip se točil v létě v Praze a v okolí. Lokace pro natáčení vybrala a zajistila česká lokační firma 5to12 Productions, kterou v roce 2009 založila Kristyna Kodet.
Příběh zhruba čtyřminutového klipu vypráví o cestě mladé talentované klavíristky z malého městečka na hudební školu do velkoměsta, představovaného Prahou, a poté na pódia respektovaných koncertních síní - například v Rudolfinu. Podle zástupců Huawei tak symbolizuje vzestup Huawei od malé firmy až mezi „elitu technologických společností dneška“. Ústřední motiv Dream it possible navazuje na slogan značky Make it possible.
Produkce klipu se ujala americká společnost Wondros pod vedením kreativců Dennie Gordona, Jesse Dylana a Patricka Warrena.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
