Program i obsazení naší konference Móda v Česku jsou finální. Začínáme v úterý v 9.30 v Aureole.

Hubatka a Toman získali podíly v Allmedia4u

Ondřej Hubatka

Ondřej Hubatka

Miroslav Toman

Miroslav Toman

Ondřej Hubatka a Miroslav Toman se stali společníky v komunikační agentuře Allmedia4u. Ve vedení i vlastnictví doplnili dosud jediného vlastníka a zakladatele agentury Tomáše Staňka. Toman přišel do Allmedia4u před dvěma lety z pozice account director v Ogilvy PR, nyní získal 20 %. Hubatka drží 10 %, společníkem se stal po téměř šesti letech práce v agentuře, začínal v ní při studiu. Staněk si nechal většinových 70 %. Agentura loni zvýšila tržby na 17,6 milionu Kč z 13,8 milionu rok předtím, zisk meziročně rostl devětkrát na loňských 1,25 milionu. Allmedia4u zaměstnává na 30 lidí, kteří pracují dohromady pro 40 klientů.

„Naše agentura se za poslední dva roky víc než ztrojnásobila, a to jak z pohledu počtu klientů a realizovaných projektů, tak i zaměstnanců,“ říká Toman jako jeden z nových managing partnerů, který má na starosti chod agentury včetně dalšího rozvoje jejích klientů působících napříč různými segmenty. Hubatkovým úkolem je rozvoj agentury nad rámec tradičního pojetí PR, soustředí se na synergie a propojování komunikace na digitálních platformách a sociálních sítích u stávajících klientů. Specializuje se na klienty ze segmentů finance a technologie.