V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Hübl, Říha a Vápeník zakládají Jinej gang

Zkušení kreativci nově slibují „skvělou reklamu bez zbytečného byrokratického aparátu“.

Vizuál nového uskupení Jinej gang

Vizuál nového uskupení Jinej gang

Vzniklo tvůrčí uskupení Jinej gang. Tvoří ho Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník, trio seniorních kreativců dosud působících v agentuře Saatchi & Saatchi a podepsaných pod řadou známých kampaní. Název jejich nového podniku ostatně odkazuje na jednu z nich, Motorkáře z roku 2012 pro T-Mobile. Ve spotu hlášku Asi jinej gang, co? přednese komik Lukáš Pavlásek, jedna z tehdejších tváří značky. Trojice dělala v Saatchi & Saatchi pro T-Mobile také s Lionelem Messim, Ivanem Trojanem či Jakubem Kohákem (Zadar Volanič, pamatujete?). Čerstvě se podepsali pod letošní vánoční kampaň T-Mobilu nazvanou Katastrofy.

„Máme 25 let zkušeností z největších reklamních agentur, je za námi 10 let společné práce na lokálních i mezinárodních klientech, autorsky jsme vytvořili kampaně, které dodnes milujete. Víme, že skvělou reklamu můžete mít i bez zbytečného byrokratického aparátu. Věříme, že humor a příběhy pomáhají značkám,“ láká klienty nová firma Jinej gang z Holešovic, kterou Hübl, Říha a Vápeník vlastní rovnými díly. „Platíte tři nejlepší kreativce a ne 15 plannerů, stratégů, brand manažerů...“

„Ondřej, Viktor a Tomáš i nadále pracují pro Saatchi & Saatchi, kde tvoří core tým pro našeho klienta T-Mobile. Vedle toho ale chtěli mít víc prostoru i pro vlastní aktivity. Proto jsme se domluvili na volnější formě spolupráce, aby měli čas i na svoje další projekty,“ doplnila Lucie Garbieńová, managing director reklamní agentury Saatchi & Saatchi.