Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Hudební televizi Mixér.cz navštívilo v červnu 941 tisíc lidí, předběhla weby Primy i Novy

Na Mixéru se už začala prodávat reklama

Na Mixéru se už začala prodávat reklama

Přední český portál Seznam.cz zveřejnil první čísla návštěvnosti své čerstvé hudební televize Mixér.cz, která na sklonku letošního dubna nahradila hudební sekci videoportálu Stream.cz (ten taktéž vlastní Seznam).

Za měsíc červen, druhý celý měsíc provozu, Mixér navštívilo 941 tisíc unikátních uživatelů (čísla oficiálního tuzemského měření NetMonitor), kteří si přehráli 31,7 milionu písní a vytvořili si přes 60 tisíc playlistů.

Tím se Mixér.cz dostal na třetí místo v sekci Televize, rádia NetMonitoru. První byl v červnu Stream.cz s 2,5 miliony uživatelů, druhý web ČeskáTelevize.cz s 1,4 milionu návštěvníků. Předběhl tak web televize Prima iprima.cz (0,84 milionu) i zábavní portál Novy (0,72 milionu).

Mixér jeho tvůrci zamýšleli jako kulisu k práci či zábavě, zatím na něm ale lidé tráví nejmíň času ze všech jmenovaných videoportálů - v průměru necelých 10 minut měsíčně na uživatele. Na Streamu přitom tráví 27 minut, na portálu ČT 35 minut, na webu Primy 40 a na webu Novy 16 minut.

NEJPŘEHRÁVANĚJŠÍ SKLADBY NA HUDEBNÍM WEBU MIXÉR.CZ
Nejpřehrávanější zahraniční videoklipy
Coldplay & Rihanna Princess of China
The Offspring Cruising California (Bumpin‘ In My Trunk)
Adele Someone like you
Usher Scream
Kylie Minogue Timebomb
Nejpřehrávanější české videoklipy
Tata Bojs Usínací
Mandrage Šrouby a matice
Toxique Turn me on (premiéra na Mixér.cz)
Michal Hrůza Intuice
Tomáš Klus Sibyla
Zdroj: Seznam.cz