Náš newsletter se po letní pauze vrací od začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Hudební televizi Óčko povede Štěpán Wolde, Balvín ve funkci po devíti letech končí

Generálním ředitelem hudební televize Óčko se od dubna stane Štěpán Wolde, majitel produkční firmy Media One a dosavadní výkonný ředitel mediálního zastupitelství Atmedia, které prodává reklamní čas jednadvaceti malých tematických televizí včetně právě Óčka.

Médiáři svůj nástup na novou pozici potvrdil sám Wolde. „Ano, mělo by to tak být. Podobně jako v případě Atmedia to bude souběžně s mou prací ve společnosti Media One,“ přiblížil v odpovědi.

„Štěpán Wolde je osoba s velkými zkušenostmi v oblasti televizního obchodu a marketingu a pro naši mediální skupinu je ideální osobou pro novou éru rozvoje televize Óčko,“ sdělil pak oficiálně za mediální skupinu Mafra, která Óčko vlastní, její mluvčí Roman Latuske.

Jednačtyřicetiletý Wolde byl výkonným ředitelem Atmedia v letech 2009 až 2011, od roku 2008 je spolumajitelem a výkonným ředitelem produkční společnosti Media One.

Dosavadní generální ředitel Óčka Jiří Balvín, bývalý ředitel ČT, který hudební televizi šéfoval od roku 2003, by měl pro stanici pracovat dál a mít dál manažersky na starosti některé speciální projekty či vztahy.

Stanice donedávna nehospodařila nejlíp - byť v roce 2010 snížila ztrátu na 3 miliony Kč z 29 milionů Kč rok předtím. Tržby televize meziročně vzrostly o 10 milionů na 120 milionů Kč. Pozitivní vývoj tržeb vlastníci stanice přisuzují loňskému uzavření smlouvy právě s Atmedia o prodeji reklamního času a změně metodiky měření sledovanosti - Óčko se loni poprvé dostalo do peoplemetrového měření sledovanosti.

Stanice se chystá uvést nové programové prvky, rozšířit marketing směrem k nejmladším a posílit obchod pro přímé klienty.

Též chce být viditelnější v digitálním prostředí a do léta odstartovat nový internetový portál Ocko.tv, který „bude tvořit další silný distribuční kanál aktuálního a archivního obsahu pro cílovou skupinu televize“. Nedávno ohlásila práce na novém webu v tzv. „metro stylu“.