“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Hudební TV Óčko se na webu oddělí od sesterského iDnes.cz

Hudební televize Óčko plánuje na první čtvrtletí 2012 nový web na samostatné adrese Ocko.tv. Web televize, kterou chce od mediální skupiny Mafra koupit koncern Lagardere, vyvíjí studio Mediawork group. Stránky Óčka jsou dosud na ocko.idnes.cz.

Nový web Óčka

Součástí webu má být kompletní archiv pořádů Óčka. Design nového webu označuje stanice jako “metro styl”. “Tento styl přinese i velmi intuitivní ovládání pro uživatele dotykových zařízeních,” uvedl šéf technik Óčka Lukáš Hnilička.

Chystá se též dnes už standardní napojení na sociální sítě Facebook, Twitter a Google+. Óčko chce svým divákům umožnit spolupodílet se na finálních úpravách webu.