“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Hůla z McCannu marketingovým šéfem Vermontu

Roman Hůla

Roman Hůla

Distributor oděvních značek Vermont Holding má od února nového marketingového ředitele. Stal se jím Roman Hůla, který přichází z pražské pobočky agentury McCann, kde pracoval několik let jako group account director. Střídá dosavadního šéfa marketingu Ladislava Zdobinského.

Vermont zastupuje na českém, slovenském i maďarském trhu prémiové oděvní značky Gant, Barbour, La Martina, Peak Performance, Nautica, Cremieux, Odd Molly, Karl Lagerfeld, dětskou značku Il Gufo a obuv Richter. Hlavním Hůlovým úkolem bude konsolidovat marketingový tým společnosti, posílit jeho fungování, efektivitu a také propojit jednotlivé značky vůči mateřského Vermontu. Bude mít na starosti celkovou strategii maloobchodního marketingu. Vermont má ve zmíněných třech zemích střední Evropy na sto obchodů.