Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Hůla z McCannu marketingovým šéfem Vermontu

Roman Hůla

Roman Hůla

Distributor oděvních značek Vermont Holding má od února nového marketingového ředitele. Stal se jím Roman Hůla, který přichází z pražské pobočky agentury McCann, kde pracoval několik let jako group account director. Střídá dosavadního šéfa marketingu Ladislava Zdobinského.

Vermont zastupuje na českém, slovenském i maďarském trhu prémiové oděvní značky Gant, Barbour, La Martina, Peak Performance, Nautica, Cremieux, Odd Molly, Karl Lagerfeld, dětskou značku Il Gufo a obuv Richter. Hlavním Hůlovým úkolem bude konsolidovat marketingový tým společnosti, posílit jeho fungování, efektivitu a také propojit jednotlivé značky vůči mateřského Vermontu. Bude mít na starosti celkovou strategii maloobchodního marketingu. Vermont má ve zmíněných třech zemích střední Evropy na sto obchodů.