Prioritou prodejce obuvi Humanic je pro letošní rok spuštění českého e-shopu. Ten už podle firmy dobře funguje na německém a na domácím rakouském trhu. V Česku zatím Humanic nabízí jen takzvaný store pick-up, tedy rezervaci přes internet a následné vyzvednutí zboží osobně v prodejně.
Jedním z důvodů pro spuštění plnohodnotného internetového obchodu v Česku je růst tuzemské pobočky nepřetržitě od roku 2013. V loňském roce 2016 tržby Humanicu v tuzemsku vzrostly o 2 % na 971 milionů Kč, celkově včetně vývozu do sedmi zemí Evropy to bylo 1,047 miliardy Kč.
Modernizace prodejen
Rakouská firma Humanic má po Česku celkem 26 provozoven. Od roku 2015 je postupně rekonstruuje. Letos se modernizace dočkají prodejny v Teplicích a Mladé Boleslavi, zákazníkům se v nové podobě otevřou v průběhu března. Zrekonstruované prodejny slibují vyšší komfort nakupování a moderní prostředí.
Nové značky v nabídce
Sortiment se rozšíří. „V oblasti fashion značek pro mladé do našeho sortimentu nově zařazujeme značky bot pro ženy OMG! a Kate Gray pro mladé, z mezinárodních značek například Calvin Klein Jeans,“ říká Kateřina Smutná z marketingu české pobočky Humanicu. Calvin Klein Jeans představí zejména plátěné módní tenisky a další obuv sportovního stylu v černobílém designu. Staronovou značkou v portfoliu je elegantní dámská obuv Minozzi.