Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Humpl kreativním ředitelem Wundermanu

Filip Humpl ve Wundermanu povýšil, převezme část dosavadní agendy Richarda Stiebitze.

Filip Humpl

Filip Humpl

Kreativním ředitelem agentury Wunderman se k 1. prosinci stal Filip Humpl, povýšen byl z pozice vedoucího kreativního týmu. Nově má na starosti metodické vedení všech kreativních oddělení a je odpovědný za kvalitu výstupů těchto týmů. Zodpovídá se přímo boardu pražského Wundermanu, respektive Richardovi Stiebitzovi, který dál působí jak v roli člena představenstva agentury Wunderman, tak na pozici chief creative officer.

„Od Filipa očekáváme zejména zvyšování kvality prací jednotlivých kreativních týmu a jejich rozvoj. A také hledání nových příležitostí pro uplatnění specifické wundermaní kreativě založené na datech. Přejímá tak část mé současné agendy, kdy se stává mou pravou rukou,“ popsal Stiebitz. „Zaměřím se i na zvyšování naší účasti v národních i mezinárodních kreativních soutěžích, ale hlavně chci pomoci dalším kreativcům v jejich růstu,“ doplnil Humpl.

Filip Humpl v pražském Wundermanu pracuje tři roky. Začal jako senior copywriter, odkud se posunul na pozici vedoucího kreativního oddělení. V reklamě dělá od roku 1996.