Na pozici client operations manager divize MSC (Marketing Solutions Center, se zaměřením na globální klienty) agentury Wunderman nastoupil Filip Huněk, který poslední čtyři roky působil v agentuře Aqua Digital. Ve Wunderman/MSC má mít na starosti digitální projekty pro globální klienty, koordinaci projektových týmů a komunikaci se zahraničními klienty.
V Aqua Digital pomáhal otevřít pobočky v Londýně, Sarajevu a Bratislavě a byl zodpovědný za digitálních kampaně pro Nestlé, Johnson & Johnson či Henkel. Předtím v agentuře BrandzFriendz zajišťoval přípravu a realizaci kreativních online řešení pro O2, Vitanu či Fiat Group. V digitálním marketingu působí 10 let.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce