Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Huněk přešel z Aqua Digital do Wundermanu

Filip Huněk

Filip Huněk

Na pozici client operations manager divize MSC (Marketing Solutions Center, se zaměřením na globální klienty) agentury Wunderman nastoupil Filip Huněk, který poslední čtyři roky působil v agentuře Aqua Digital. Ve Wunderman/MSC má mít na starosti digitální projekty pro globální klienty, koordinaci projektových týmů a komunikaci se zahraničními klienty.

V Aqua Digital pomáhal otevřít pobočky v Londýně, Sarajevu a Bratislavě a byl zodpovědný za digitálních kampaně pro Nestlé, Johnson & Johnson či Henkel. Předtím v agentuře BrandzFriendz zajišťoval přípravu a realizaci kreativních online řešení pro O2, Vitanu či Fiat Group. V digitálním marketingu působí 10 let.