V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Hušek přechází z Czech News Center do Seznamu

Matěj Hušek

Matěj Hušek předloni na přehlídce AppParade pořádané Médiářem. Foto: Tomáš Pánek

Od Křetínského k Lukačovičovi. Z mediálního domu Czech News Center k poslednímu září odešel dosavadní ředitel jeho digitální divize Matěj Hušek. Začátkem listopadu nastoupí do české online jedničky Seznam.cz, na nově vytvořenou pozici ředitele pro homepage a obsahové služby. Domovská stránka Seznamu je nejnavštěvovanějším místem tuzemského internetu.

Společně s Huškem přijde do Seznamu i jeho dosavadní zástupce Jiří Vítek. Společně už působili v projektu PPF Media, pak v letech 2010 až 2012 ve studiu vyrábějícím interaktivní inforgrafiky a mobilní aplikace NewsLab v rámci vydavatelství Vltava-Labe-Press (dnes Vltava Labe Media). V čele digitálního oddělení Czech News Center (předtím Ringier) pak stáli šest a tři čtvrtě roku, od začátku roku 2012. Za tu dobu se vydavatelství dostalo v rámci oficiálně měřeného internetu v Česku z 12. příčky na třetí pozici.

Huškova nová pozice bude podřízena Ondřeji Procházkovi, jednomu ze tří místopředsedů čtyřčlenného představenstva Seznamu, zodpovědnému za exekutivu, výzkum a vývoj. V managementu bude Hušek na úrovni ostatních ředitelů, kterých je momentálně 11 a mezi něž patří obsahový ředitel Igor Kalaš či ředitel zpravodajství a Televize Seznam Jakub Unger. O obsahové služby Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz, Proženy.cz a Garáž.cz se bude Hušek v Seznamu starat po produktové stránce.