Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Hussar a Charvát zakládají novou agenturu Haze

Tým se zaměřuje na nové formáty a gamifikaci. Prvními klienty jsou Pilsner Urquell a Lego.

Tým agentury Haze

Tým agentury Haze. Zleva Vít Trunec, Martin Novák, Tomáš Hájek, Susan Michalkova, Jakub Hussar, Martin Charvát, Lucia Erneková, MSX, Martin Kubalec

Jakub Hussar a Martin Charvát

Jakub Hussar a Martin Charvát

Jakub Hussar a Martin Charvát zakládají Haze, inovativní agenturu zaměřenou na nové formáty a gamifikaci. Hussar bude v agentuře fungovat jako executive creative director a Charvát jako idea maker. Tým čítá desítku lidí, kromě dvou zakladatelů ho tvoří Vít Trunec (se specializací technology & cybernetics), Martin Novák (IT), Tomáš Hájek (animace), Susan Michalkova (projektová manažerka), Lucia Erneková (production manager), MSX (art director) a Martin Kubalec (film). Prvními klienty agentury jsou Pilsner Urquell a Lego.

Logo agentury Haze

Logo agentury Haze

Haze nabízí komplexní portfolio činností, všechny články tvorby kampaně se snaží držet pod jednou střechou. Disponuje vlastní videoprodukcí i postprodukcí, má k dispozici animátory pro 2D i 3D, kompletní tým IT, experty na kybernetiku a rozšířenou realitu, technologické zázemí i výrobní kapacity. „Zatím je nás deset, plus týmy subdodavatelů. Agentura je virtuální. Scházíme se pravidelně, ale kamenný barák nepotřebujeme, považujeme to za přežitý koncept. Naše projekty se dají řídit odkudkoliv, jsme v každodenním kontaktu skrze internet,“ popisuje pro Médiář Jakub Hussar, známý z týmů prezidentských kampaní Vladimíra Franze a o pět let později Pavla Fischera. Jeho nový parťák Martin Charvát byl v minulosti známý především ve spojitosti s agenturní skupinou Konektor, kde už ale nepůsobí.

Mezi první práce agentury patří inteligentní poutač v místě prodeje, inovativní podvozek pro elektromobily a herní reality show. V prvním případě agentura vyvíjí koncept reklamního poutače vybaveného pokročilou technologií, přičemž poutač sám rozezná, když se na něj někdo dívá a mění své chování v závislosti na vnějších podnětech. Cílem je přinést zákazníkům neotřelý zážitek. Haze bude kromě návrhu kreativy a designu tento POS i vyrábět. V druhém případě Haze tvoří brand identity českého startupu Hound 6, jenž chce díky celosvětovému patentu přijít na trh s revolučním typem podvozku pro elektromobily. A do třetice se jedná o nový koncept adrenalinové soutěže, odehrávající se v reálném prostředí. O projekt se zajímá jedna z internetových televizí, pořad vznikne celý pod taktovkou Haze.