Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Hybrid a R2B2 výhradními partnery pro HbbTV

Strůjci automatizovaného nákupu reklamy v televizi s internetem vyhlásili exkluzivní spolupráci na dalším vývoji. Systém, na němž rok pracují, chtějí přenést také do zahraničí.

Tým R2B2 a Hybrid Company

Zleva Kamil Foltin (R2B2), Lukáš Hnilička a Jiří Voříšek (Hybrid), Martin Čelikovský (R2B2)

Dvě pražské firmy Hybrid Company a R2B2 nastavily od 1. prosince exkluzivní spolupráci v oblasti programatické reklamy v HbbTV, hybridním vysílání, které propojuje televizi s internetem. Chtějí tak stvrdit své předsvědčení, že automatickému nákupu reklamy – tedy pomocí aukce v reálném čase, takzvaného real-time biddingu (RTB) – v hybridním vysílání patří budoucnost. Firmy plánují exkluzivně spolupracovat na vývoji nových funkcionalit a nástrojů obou platforem – programatického nákupu a HbbTV.

Obě firmy provozují plnohodnotný řetězec, který propojuje zadavatele programatických kampaní s televizními obrazovkami. Prostor podle interních údajů zahrnuje 30 milionů impresí za měsíc, dosahuje k jednomu milionu chytrých televizorů v Česku a zapojuje stanice televizních skupin Prima, Óčko, aktuálně též Barrandov a Šlágr.

„Propojením internetu a televizní obrazovky zde vzniklo nové teritorium se svým publikem, které umíme efektivně oslovit,“ tvrdí generální ředitel Hybridu Lukáš Hnilička. „Za rok jsme se toho hodně naučili, ale neustále vidíme další a další možnosti propojení automatického nákupu s televizní obrazovkou,“ říká Kamil Foltin, technický ředitel R2B2. „Příští rok chceme toto řešení přesunout i na zahraniční trhy. Některá jednání už začala,“ přibližuje Jiří Voříšek, marketingový ředitel Hybridu.

Spolupráce obou firem začala koncem roku 2015 spuštěním první reklamy v HbbTV pomocí automatického nákupu v Evropě. Šlo o bannerovou kampaň na hudební stanici Óčko. V půli roku 2016 pak Hybrid s R2B2 spustily první videoreklamu v podobě formátu push2play, tedy spuštění videa po stisknutí červeného tlačítka. Nejnovějším přírůstkem je switchroll, formát, kdy se video automaticky spustí po přepnutí na daný kanál.

Aktuální nabídka Hybridu a R2B2

R2B2 ve spolupráci s Adformem a s generálním partnerem Hybridem přináší tuto aktuální nabídku programatické televizní reklamy v hybridní televizi.

Zapojené stanice

  • Prima
  • Prima Zoom
  • Prima Cool
  • Prima Love
  • Prima Max
  • Óčko
  • Óčko Gold
  • Barrandov
  • Barrandov Plus
  • Barrandov Kino
  • Barrandov Muzika
  • Šlágr TV

Podporované formáty

  • banner (injektáž)
  • big banner (injektáž)
  • push2play (injektáž)
  • switchroll
  • preroll