Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Hynek z Fortuny vstupuje do Štádlerovy IRMS Promotions

Libor Hynek

Libor Hynek

Někdejší obchodní ředitel sázkové kanceláře Fortuna Libor Hynek, který v uplynulých dvou letech pracoval pro Mediarex Communications, se stal novou tváří agentury IRMS Promotions. Ta se specializuje na spotřebitelské soutěže a je součástí skupiny Calabar Invest bývalého marketingového ředitele řetězce Tesco v Česku Michala Štádlera a Martina Fořta. Hynek do agentury vstupuje majetkově - získává 30 % - a zároveň zaujme pozici obchodního ředitele IRMS (zkratka z Integrated Retail Marketing Solutions).

Vedle řízení obchodních aktivit bude mít na starosti především tvorbu a rozjezd nových konceptů, jako jsou pravděpodobnostní soutěže nebo takzvané happy wishes, soutěžní přání s možností výhry až 10.000 Kč v každém z nich, konceptu, který uvedla sesterská firma D1M, rovněž ze skupiny Calabar. IRMS k jejich uvedení připravila spotřebitelskou soutěž na bázi výherních losů a pravděpodobnostní loterie.

„Chceme bořit zajeté stereotypy, vytvářet nové formáty a ukazovat markeťákům, že existují jednodušší a efektivnější cesty i ve spotřebitelských soutěžích,“ prohlásil Michal Štádler. 

IRMS Promotions aktuálně otevírá zastoupení rovnou ve čtyřech zemích - v Bulharsku, Turecku, Rumunsku a Slovensku. „Na těchto trzích je velmi podobné právní prostředí, rozvinutý retail, hodně zákazníků a také potenciál být první. Nahrává nám i fakt, že zde máme nové obchodní partnery,“ popisuje Štádler. Na nové trhy agentura vstupuje s konceptem pravděpodobnostních soutěží na bázi insurance promotion system. „Systém v soutěžích využívá prvek pojištění, a umožňuje tak za stejný rozpočet soutěžit o několikanásobně vyšší a atraktivnější výhry,“ uvádí firma.