Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

HyperMedia koupila od Internet Info slevový server KupDnes.cz

HyperMedia už předtím provozovala vlastní inzertní server HyperSlevy.cz.

  • ČTK
  • 02. 11. 2011 15:10

Provozovatel online médií, společnost HyperMedia koupila od firmy Internet Info slevový portál KupDnes.cz. ČTK to dnes sdělil výkonný ředitel HyperMedia Petr Beneš. Hodnotu transakce nezveřejnil. HyperMedia už předtím provozovala vlastní inzertní server HyperSlevy.cz, má i transakční HyperInzerce.cz.

„Díky akvizici KupDnes.cz významně posílíme svou pozici na trhu. Našim klientům budeme moci nabízet inzerci na třech slevových serverech mírně odlišného typu, díky tomu již nebudou muset hledat další portály pro oslovení široké cílové skupiny zákazníků,“ uvedl Beneš.

HyperMedia na začátku příštího roku změní design portálu KupDnes.cz a postupně rozšíří jeho funkce. Pokud se nové funkce osvědčí, tak budou zavedeny i na dalších dvou slevových portálech skupiny. „Portál KupDnes.cz budeme aktivně propagovat a vylepšovat. Očekáváme, že na tomto serveru budeme nabízet přes sto slevových akcí měsíčně,“ podotkl Beneš.

Popularita slevových serverů v ČR od loňska rychle roste a už jich na internetu funguje několik stovek. Služeb těchto portálů podle agentury Mediaresearch využily dvě třetiny tuzemské internetové populace, která čítá bezmála šest milionů lidí. Za celý rok 2010 obor slevových portálů podle odhadu Michala Hardyna ze SlevyDnes.cz vykázal tržby na úrovni 400 milionů korun. Letos odborníci odhadují nárůst tržeb z hromadných internetových slev na tři až čtyři miliardy korun.

Systém hromadných slev funguje tak, že snížení ceny obchodníci či poskytovatelé služeb dají poté, co si produkt zakoupí určitý počet zákazníků. Lidé získají slevy a podnikatelé zase zaplní volné kapacity svých služeb nebo prodají zboží starších kolekcí.

HyperMedia patří mezi největší provozovatele on-line médií na tuzemském internetu. Do jejího portfolia patří například portály HyperInzerce.cz, AdresářFirem.cz, KatalogMobilů.cz či HyperReality.cz. Kromě ČR působí také v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Polsku a na Slovensku.