HyperSleva.cz se spojila s Libimseti.cz

Oba weby se chtějí „přizpůsobit“ mladým.

Od ledna 2011 se uživatelům komunitního portálu Libimseti.cz zobrazují po přihlášení nabídky slevového serveru HyperSleva.cz. Díky informacím o registrovaných návštěvnících slibují weby nabídku personalizovanou podle regionu, pohlaví a věku.

Martin Chytil, obchodní ředitel serveru HyperSleva.cz, chce spojením s „Líbkem“ cílit hlavně na mladé. „Skupina lidí, která již nenakupuje jinak, než právě od počítače, se zvětšuje,“ doplňuje.

Ředitel Libimseti.cz Robert Latýn měl pro spolupráci podobný důvod - „přizpůsobit se“ mladým, jak řekl. Druhdy nejpopulárnější komunitní síť v Česku tu už dva roky prohrává se sociální sítí Facebook. Pořád ale měsíčně dokáže oslovit přes půl milionu uživatelů, konkrétně 555 tisíc.

„Výhodou portálu www.HyperSleva.cz a důvodem, proč jsme si jej vybrali, je, že pokrývá nejvíce regionů v České republice a působí dokonce i na Slovensku,“ tvrdí Latýn.

Portál HyperSleva.cz má kromě jiných konkurenci v téměř totožně pojmenovaném, stejně zaměřeném webu Hyperslevy.cz, který provozuje inzertní skupina HyperMedia.