Obsahové weby mediálního domu Mafra, tedy portály iDnes.cz, Lidovky.cz a Metro.cz, nově nabízejí umístění propagačního článku jako formy inzerce vedle klasické bannerové reklamy či katalogových zápisů. Jeden den se má zobrazovat mezi ostatními články, zpravidla na páté pozici, pak ještě rok po zveřejnění má být dohledatelný. Ceníková cena je od 79.000 do 99.000 Kč podle toho, na kterém serveru bude publikován.
Další nově nabízenými formáty jsou videobannery využívající technologie Flash a DHTML, ve formátech widesquare (300x300 px) a megaboard (998x100 px). Mafra si je vyzkoušela při propagaci vlastního virtuálního operátora Mobil.cz.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden