Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Igloonet přijal analytika Hellera z Taste Medio

André Heller

André Heller

Digitální agentura Igloonet rozšiřuje svůj tým. Novou posilou je André Heller, který přichází z agentury Taste Medio. kde působil posledních pět let. Jako analytický garant bude mít na starosti dohled nad technickou stránkou webové a marketingové analytiky, složitější implementace a udržování znalostí a postupů týmu na aktuální úrovni. Igloonet se v poslední době zaměřuje právě na konzultace v oblasti marketingové analytiky. Mezi klienty agentury patří třeba Kiwi.com.

V Taste Medio postupně Heller přešel z pozice webového analytika na vedoucího analytického oddělení a poté analytického stratéga. Pracoval pro klienty Česká televize, slovenské O2, Notino či projekty Mitonu (Bonami, Slevomat, Rohlik.cz). Kromě toho je trenérem Google Partners pro oblast GTM a data. Igloonet tak díky Hellerovi rozšíří své trenérské zázemí v současnosti reprezentované Adamem Šilhanem, vedoucím marketingového oddělení agentury a trenérem Google Partners pro oblast atribucí a automatizací. Heller pokračuje také ve spolupráci s firmami Sportisimo a ČEZ.