Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

iHNed.cz spustil newsletter o sociálních sítích Echo a blog redakčních vývojářů

Nový newsroom Economie v pražském Karlíně. Vizualizace: Economia/Ateliér Kunc

Různé redakční týmy Economie se před prázdninami sestěhovaly do nového newsroomu v pražském Karlíně

Tým zpravodajského webu iHNed.cz, příšlušícího k Hospodářským novinám, respektive vydavatelství Economia, začalo se čtenáři komunikovat dalšími dvěma cestami. Týdenní newsletter Echo s podtitulem To nejdůležitější ze světa sociálních médií nabízí přehled novinek ze sítí Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn či Tumlbr. Rozesílán je zdarma, prostřednictvím systému MailChimp.

Blog redakčních vývojářů iHNedu na adrese economia.github.io už zveřejnil popis jejich práce či datové sady a obsluhující skripty. Jde o součásti materiálů datové žurnalistiky, které iHNed průběžně produkuje. „Dohodli jsme se, že všechno, na čem nestojí náš ‘core business’, vydáme pod nějakou otevřenou licencí,“ píší vývojáři v čele s Martinem Malým.

Internetový tým Economie už čile komunikuje na Twitteru: má tam účet zpravodajský, datový i vývojářský.