Ikea si v tendru na komunikaci v regionu vybrala Publicis Groupe

Reklamní aktivity na českém, slovenském a maďarském trhu se sjednotí pod jeden subjekt.

Zástupci marketingového týmu Ikea a klientského týmu Publicis Groupe: zleva Selma Smailagić (Ikea), Michaela Čuprová (Ikea), Nikola Foktová (Publicis Groupe), Rostislav Čítek (Ikea), Iva Pohlová (Ikea), Charlotte Miles (Ikea), Nastia Ladina (Publicis Groupe), Karolína Trávníčková (Publicis Groupe), Tomáš Svoboda (Publicis Groupe), Lucia Krajčiová (Publicis Groupe)

Zástupci marketingového týmu Ikea a klientského týmu Publicis Groupe: zleva Selma Smailagić (Ikea), Michaela Čuprová (Ikea), Nikola Foktová (Publicis Groupe), Rostislav Čítek (Ikea), Iva Pohlová (Ikea), Charlotte Miles (country marketing manager Ikea Czech Republic, Hungary & Slovakia), Nastia Ladina (Publicis Groupe), Karolína Trávníčková (Publicis Groupe), Tomáš Svoboda (Publicis Groupe), Lucia Krajčiová (Publicis Groupe)

Komunikační skupina Publicis Groupe zvítězila ve výběrovém řízení obchodního řetězce Ikea. Pro prodejce nábytku nově sjednotí jeho reklamní aktivity napříč kanály na českém, slovenském a maďarském trhu. Dosud je obchodnímu řetězci poskytovalo současně několik různých agentur, například kampaně pro značku Ikea v Česku v uplynulých letech tvořily Triad či Kaspen. Publicis Groupe se stala vítězem tendru, který probíhal od začátku letošního roku, a pro klienta sestavila tým specialistů z kreativních agentur Leo Burnett a Saatchi & Saatchi.

Pro nového klienta Publicis zajistí reklamní aktivity napříč platformami zahrnující televizní kampaně, komunikační strategii a sociální média. Na realizaci kampaní se budou podílet kreativci, strategové, specialisti na sociální média i experti na influencer marketing napříč celou skupinou. První společná kampaň odstartuje ve druhém pololetí letošního roku.

„Marketing Ikea dlouhodobě odvádí kvalitní práci a budeme rádi, když k ní dokážeme přispět a třeba ji i posunout ještě o kousek dál,“ říká Jaroslav Malina, chief communications officer Publicis Groupe. Ocenil také úroveň výběrového řízení: „Způsob jeho organizace, kvalita zadání i průběžná komunikace se zadavatelem byly skvělou ukázkou, jak má férový tendr vypadat.“