Komunikační skupina Publicis Groupe zvítězila ve výběrovém řízení obchodního řetězce Ikea. Pro prodejce nábytku nově sjednotí jeho reklamní aktivity napříč kanály na českém, slovenském a maďarském trhu. Dosud je obchodnímu řetězci poskytovalo současně několik různých agentur, například kampaně pro značku Ikea v Česku v uplynulých letech tvořily Triad či Kaspen. Publicis Groupe se stala vítězem tendru, který probíhal od začátku letošního roku, a pro klienta sestavila tým specialistů z kreativních agentur Leo Burnett a Saatchi & Saatchi.
Pro nového klienta Publicis zajistí reklamní aktivity napříč platformami zahrnující televizní kampaně, komunikační strategii a sociální média. Na realizaci kampaní se budou podílet kreativci, strategové, specialisti na sociální média i experti na influencer marketing napříč celou skupinou. První společná kampaň odstartuje ve druhém pololetí letošního roku.
„Marketing Ikea dlouhodobě odvádí kvalitní práci a budeme rádi, když k ní dokážeme přispět a třeba ji i posunout ještě o kousek dál,“ říká Jaroslav Malina, chief communications officer Publicis Groupe. Ocenil také úroveň výběrového řízení: „Způsob jeho organizace, kvalita zadání i průběžná komunikace se zadavatelem byly skvělou ukázkou, jak má férový tendr vypadat.“

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička
