Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

IMC Czech Awards 2020

Nová podoba stránek, nový vizuální háv, stále stejně kritické oko.

Konání letošního ročníku IMC Czech Awards se vzhledem k výjimečné situaci v Česku posouvá. Nový termín bude oznámen v návaznosti na vývoj situace. Organizátoři ale zůstávají pozitivně naladěni a těší se, až se podívají na vaše přihlášené práce.

Soutěž IMC Czech Awards vstupuje do 18. ročníku. Od doby, kdy soutěž v roce 2002 vznikla, se prostředí české reklamy změnilo téměř k nepoznání. Rozvíjely se nové kanály, vznikly nové technologie, svět ovládly sociální sítě, a projekty, které se obejdou bez masových médií, získaly mnohem větší prostor a význam. A právě takové IMC Czech Awards oslavuje.

Soutěž vychází z přesvědčení, že rovnováha každé dobré kampaně stojí na čtyřech pilířích. Podle organizátorů jimi jsou: jasná relevantní strategie, svěží kreativní myšlenka, hezké profesionální provedení a prokazatelné výsledky. A to platí pro jak malé, tak velké projekty.

Soutěž letos přichází se svěžím novým vzhledem. Je nápaditý, plný barev a tvarů, a odráží tak rozmanitého ducha současné reklamy.

Projekty bylo možné hlásit do 25. března.