Jubilejní 20. ročník reklamní soutěže IMC Czech Awards (původně Český direkt, později Český direkt & promo) startuje letos s novou kampaní Vydlážděte si cestu do Evropy. Soutěž totiž přináší agenturám ojedinělou příležitost nejen posbírat cenné body do Gunn Reportu, ale také předvést se v evropském finále, kam postoupí vítězové jednotlivých kategorií. Loni si evropské ocenění odvezlo 10 projektů a Česko se tak stalo druhou nejúspěšnější zemí ročníku.
Uzávěrka přihlášek je prodloužena do 29. května.
Přihlaste svou práci do IMC Czech Awards
Letošní ročník přidává dvě nové soutěžní kategorie, Retail koncept a Inovace v retailu. „Retail je v posledních letech stále důležitější součástí komunikačního mixu pro přímé oslovení zákazníka. V soutěžích však tyto projekty nemají dostatečný prostor pro prezentaci. To jsme změnili a věřím, že pro mnoho agentur to bude impuls pochlubit se svými projekty,“ říká Petr Šimek z agentury Wellen, ředitel české části soutěže.
Odborné porotě, které bude představena v průběhu dubna, bude už podruhé předsedat Ladislav Báča, ředitel marketingové komunikace T-Mobile ČR. Porota bude hodnotit dvoukolově v květnu a červnu.
Slavnostní vyhlášení proběhne koncem června a hned poté se vítězové mohou registrovat do IMC European Awards.
Mediář je opět exkluzivním mediálním partnerem akce