V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

IMC Czech Awards berou přihlášky do 12. dubna

Výroční soutěž direct marketingu prodlužuje deadline pro přihlášky, hlaste své kampaně.

Vítězům IMC Awards se dostane výrazných trofejí

Vítězům IMC Awards se dostane výrazných trofejí

Je necelý měsíc před uzávěrkou přihlášek do soutěže IMC Czech Awards. Organizátoři oznamují, že posunuli termín pro přihlášky na pátek 12. dubna. Ten bude už konečný.

Proč se přihlásit do IMC Czech Awards? Jedná se o jedinou domácí soutěž, která je národním nominačním kolem pro celoevropské finále. Ambice soutěže je navázat na skvělý loňský ročník, který měl nejen rekordní počet soutěžních kampaní, ale také vyslal do evropského klání úspěšné české zástupce. Zisk 16 evropských medailí, včetně dvou zlatých, je toho důkazem. Kromě toho soutěž spojuje hodnocení kreativity a efektivity díky vyváženému bodování v prvním kole hodnocení poroty. Ta se své činnosti zhostí od poloviny dubna do poloviny května. Seznam všech porotců bude zveřejněn do konce března.

Slavnostní vyhlášení vítězů se uskuteční 12. června v prostorách smíchovského klubu Jazz Dock na Vltavě. Nejúspěšnější práce z každé kategorie získají vstupenku do evropského finále.