IMC Czech Awards: Grand Prix pro 13 minut, ceny ovládla agenturní síť McCann

Nejlepší agenturou 20. ročníku soutěže direct marketingu byla vyhlášena McCann Prague, Grand Prix dostala i její kampaň 13 minut. Klientem letošního ročníku je Komerční banka.

Vítězové IMC Czech Awards 2022. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové letošních IMC Czech Awards v pražském Jazz Docku. Foto: Tomáš Kříž

Organizátoři 20. ročníku soutěže IMC Czech Awards, kterými jsou tradičně Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA), ocenili nejúspěšnější české počiny v oblasti direct marketingu. Na slavnostním galavečeru ve čtvrtek v pražském klubu Jazz Dock vyhlásili výherce celkem v 16 soutěžních kategoriích. Uděleno bylo celkem 28 trofejí, z toho 11 zlatých, 10 stříbrných a sedm bronzových. Celkově se letos v soutěži sešlo 62 přihlášek, což představuje oživení po dvou covidových letech. Porota v čele s Ladislavem Báčou, ředitelem marketingové komunikace T-Mobilu, rozhodovala o pořadí v kategoriích a také o Grand Prix a klientovi ročníku. Agentura ročníku byla určena na základě bodů z kategorií.

Nejúspěšnější agenturou se - stejně jako loni - stala McCann Prague, která zvítězila ve dvou soutěžních kategoriích, k tomu si odnesla čtyři stříbra a jeden bronz, a hlavně obdržela Grand Prix, a to za kampaň 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven. Na kampani McCann pracoval společně s agenturou Hero & Outlaw. Letos v Cannes za ni dostaly stříbrného lvave čtvrtek večer se kampaň stala Projektem roku v soutěži Zlatý středník. Na IMC Czech Awards byl McCann vyhlášen Agenturou ročníku.

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Úspěšná v soutěži byla tradičně i agentura Momentum Czech Republic, obdržela celkem osm trofejí (tři zlata, tři stříbra, dva bronzy). Momentum spadá do agenturní sítě McCannu. „Obě agentury letos vsadily na sílu vzájemné spolupráce nejen mezi sebou a dalšími experty ze svého ekosystému, ale také na kooperaci mezi různými značkami ze svých portfolií,“ uvádí head of reputation McCann Prague Alice Reindlová. Několik ocenění vzešlo právě ze spolupráce agentur ze sítě McCann, kromě McCannu samotného a Momenta to byly zmíněná Hero & Outlaw (PR), Renegadz (branded entertainment) a Good Game (esport, gaming). Třikrát byly oceněny kampaně agenturní sítě pro značku Chio z portfolia Intersnacku, pět trofejí získaly práce pro Komerční banku, která byla vyhlášena Klientem ročníku.

Dále bodovaly agentury Acomware, Blueglue, Elite Solutions, Flux Films, Fragile, Moris Design, Triad, WeDigital a Wellen.

Agentura ročníku McCann Prague. Foto: Tomáš Kříž

Agentura ročníku McCann Prague. Foto: Tomáš Kříž

Grand Prix pro kampaň 13 minut od agentury McCann Prague. Foto: Tomáš Kříž

Grand Prix pro kampaň 13 minut od agentury McCann Prague. Foto: Tomáš Kříž

Klient roku Komerční banka. Foto: Tomáš Kříž

Klient roku Komerční banka. Foto: Tomáš Kříž

Kompletní výsledky IMC Czech Awards 2022

projekt přihlašovatel spolupracovníci klient umístění
Budování značky
To nejlepší ze sousedství Momentum Czech Republic   Státní zemědělský intervenční fond zlato
Až vyrostu... Blueglue   SpokojenyPes.cz stříbro
Síla úsměvu Elite Solutions   E.ON bronz
Digitální inovace v retailu
První bezobslužná prodejna Vodafone na pražském letišti Wellen   Vodafone CZ stříbro
Digitální trefa
Bankovní e-gaming láme rekordy Momentum Czech Republic McCann Prague
Good Game
PHD
Komerční banka
MasterCard
zlato
Chio Fried Chicken McCann Prague Good Game Intersnack stříbro
Event, field a sportovní marketing
Bankovní e-gaming láme rekordy Momentum Czech Republic McCann Prague
Good Game
PHD
Komerční banka
MasterCard
zlato
E.ON Energy Globe 2021 Elite solutions   E.ON bronz
Charitativní a neziskový marketing
Už nikdy fronty na banány Flux Films  Marek Linhart Dekomunizace  zlato
Jak změnit vnímání Komerční banky Momentum Czech Republic   Komerční banka bronz
Influencer marketing
Nová Tullamore D.E.W. Honey vyvolala mezi mladými pořádný bzukot Triad Advertising    Mast-Jaegermeister CZ  zlato
Když dobře voníš, může se stát cokoliv WeDigital   Unilever bronz
Inovativní myšlenka nebo koncept
13 minut McCann Prague Hero & Outlaw
Renegadz
Česká asociace pojišťoven  zlato
Bankovní e-gaming láme rekordy Momentum Czech Republic McCann Prague
Good Game
PHD
Komerční banka
MasterCard
stříbro
Integrovaná komunikace
To nejlepší ze sousedství Momentum Czech Republic   Státní zemědělský intervenční fond stříbro
Nízkorozpočtové kampaně
Už nikdy fronty na banány Flux Films  Marek Linhart Dekomunizace zlato
Snow Report McCann Prague   Mont Gelé Gear  bronz
Produktový launch, relaunch nebo trial
Tullamore D.E.W. Honey vymazala 8letý náskok konkurence Triad Advertising    Mast-Jaegermeister CZ  zlato
Chio Fried Chicken McCann Prague Good Game Intersnack stříbro
Přímá B2B a B2C komunikace
Jellení přání Wellen    Wellen stříbro
Automatická distribuce personalizovaných dopisů Acomware   Astratex stříbro
Retail koncept
Koncept prodejen Super zoo Moris Design    Super Pet zlato
První bezobslužná prodejna Vodafone na pražském letišti Wellen   Vodafone CZ bronz
Sociální média a brandový obsah
Pilot pen - Napiš, vymaž, přepiš Fragile agency   Václav Čížek zlato
13 minut McCann Prague Hero & Outlaw
Renegadz
Česká asociace pojišťoven  stříbro
Chio Fried Chicken McCann Prague Good Game Intersnack stříbro
Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy
Bankovní e-gaming láme rekordy Momentum Czech Republic McCann Prague
Good Game
PHD
Komerční banka
MasterCard
stříbro
Veřejný zadavatel
Antibiotika McCann Prague Remmark
Engage Hill
Státní zdravotní ústav zlato
To nejlepší ze sousedství Momentum Czech Republic   Státní zemědělský intervenční fond bronz
Grand Prix 13 minut
Klient ročníku Komerční banka
Agentura ročníku McCann Prague

Jedenáctkrát zlato

  • Grand Prix a také zlato z kategorie Inovativní myšlenka nebo koncept si odnesla kampaň 13 minut, kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann Prague a Hero & Outlaw.

  • Kampaň Bankovní gaming láme rekordy, kterou pro Komerční banku a MasterCard připravily Momentum ve spolupráci s McCannem, Good Game a PHD, zvítězila v kategoriích Digitální trefaEvent, field a sportovní marketing.

  • Po dvou zlatých brala rovněž kampaň pro Tullamore D.E.W. Honey klienta Mast-Jaegermeister CZ od agentury Triad. Zvítězila v kategoriích Produktový launch, relaunch nebo trialInfluencer marketing.
  • Dvě vítězství, a to v kategoriích Charitativní a neziskový marketingNízkorozpočtové kampaně, si připsala také kampaň Už nikdy fronty na banány. Pro iniciativu Dekomunizace ji vytvořili Flux Films společně s Markem Linhartem.

  • Za nejlepší Budování značky byla oceněna agentura Momentum Czech Republic, a to díky práci To nejlepší ze sousedství pro Státní zemědělský intervenční fond.

  • McCann Prague společně s agenturami Remmark a Engage Hill byly zlatem oceněny v kategorii Veřejný zadavatel, za kampaň Antibiotika pro Státní zdravotní ústav.

O kampani Antibiotika

  • Nejlepší Retail koncept předvedl Moris Design, zlato si odnesl za koncept prodejen Super zoo pro klienta Super Pet.
  • A v kategorii Sociální média a brandový obsah byla zlatem oceněna agentura Fragile, za kampaň Napiš, vymaž, přepiš pro značku Pilot Pen Václava Čížka.

Obrazem ze slavnostního večera

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Trofeje měly letos podobu dlažebních kostek. Foto: Tomáš Kříž

Slavnostní vyhlášení proběhlo v pražském Jazz Docku. Foto: Tomáš Kříž

Slavnostní vyhlášení proběhlo v pražském Jazz Docku. Foto: Tomáš Kříž

Ředitel soutěže Petr Šimek (Wellen) a Ondřej Gottwald, předseda sekce Aktivační agentury při AKA. Foto: Tomáš Kříž

Ředitel soutěže Petr Šimek (Wellen) a Ondřej Gottwald, předseda sekce Aktivační agentury při Asociaci komunikačních agentur. ADMEZ a AKA jsou pořádajícím subjekty IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Tomáš Hájek. Foto: Tomáš Kříž

Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Vítězové jedné z kategorií IMC Czech Awards. Foto: Tomáš Kříž

Zahrál DJ Poeta. Foto: Tomáš Kříž

Zahrál DJ Poeta. Foto: Tomáš Kříž

Slavnostní vyhlášení proběhlo v pražském Jazz Docku. Foto: Tomáš Kříž

Slavnostní vyhlášení proběhlo v pražském Jazz Docku. Foto: Tomáš Kříž

Sdílejte