Letošní 16. ročník reklamní soutěže IMC Czech Awards přinesl nejvíc medailových ocenění pro agentury Momentum (12), McCann Prague (7 medailí) a Wunderman (6). Grand Prix a ocenění Agentura ročníku si nicméně odnáší Bistro Agency za kampaň 100 miliard neuronů pro klienta Škoda Auto.
Do letošního ročníku soutěže, kterou pořádá ADMEZ a Aktivační agentury AKA, se přihlásilo 78 projektů celkem od 17 agentur. Jde o historicky druhý největší počet přihlášených projektů. Nejvíce nominovaných prací měla agentura Momentum (15), Bistro (8), McCann Prague (7), Wunderman (6) a Geometry Prague (6). „Letošní ročník přinesl řadu kvalitních prací bez ohledu na velikost agentur a věříme, že oceněné projekty uspějí i v celoevropském finále,“ řekl Martin Pešta, ředitel soutěže a člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA).
Soutěžní práce letos hodnotila jedenáctičlenná porota v čele s předsedkyní Monikou Otradovcovou. Porota hodnotila dvoukolově a udělila celkem 13 zlatých, 16 stříbrných a 18 bronzových medailí.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo ve čtvrtek 14. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Ocenění medailisté mají právo postoupit do evropského klání, soutěže IMC European Awards. Uzávěrka letošních přihlášek je 6. července.
Výsledky IMC Czech Awards 2018
Budování značky
- Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny? Klient: SZIF
- Stříbro – Momentum – Raffaelo proti osamělosti, klient: Ferrero Česká
- Zlato – Web Interactive – Pchjongčchang, klient: ALPINE PRO Český olympijský výbor
Digitální idea
- Bronz - VISIBILITY DIGITAL – Cash Crew, klient: Provident Financial
- Stříbro – McCANN-ERICKSON PRAGUE - #jetovtobě2017, klient: Vodafone
- Zlato - Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK Fischer
Digitální trefa
- Bronz - McCANN-ERICKSON PRAGUE – Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone, klient: Vodafone
- Stříbro - Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK Fischer
- Zlato - McCANN-ERICKSON PRAGUE - #jetovtobě – Benova výzva, klient: Vodafone
Event, field a sportovní marketing
- Bronz – RAUL – Divácká soutěž Generali Puk, klient: Pojišťovna Generali
Charitativní a neziskový marketing
- Bronz – Momentum – Zachraň jídlo ve firmě, klient: zachraň jídlo
- Stříbro – COMTECH CAN – Vložka Pro Nepál, klient: Člověk v tísni
- Zlato – DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77
- Zlato – Bistro Agency – Češi děkujem, klient: Člověk v tísni
Inovativní myšlenka nebo koncept
- Bronz - Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK Fischer
- Stříbro – Geometry Prague – Tisíce vítězů, klient: RUN TOUR
- Stříbro - DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77
- Zlato – Bistro Agency – 100 miliard neuronů, klient: Škoda Auto
Integrovaná komunikace
- Bronz – Momentum – Růžové víno, Klient: Vinařský fond
- Stříbro - Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF
- Stříbro – Garp Integrated – Domestos pro školy, Klient: Unilever
- Zlato - Momentum – Raffaelo proti osamělosti, Klient: Ferrero česká
Nízkorozpočtové kampaně
- Stříbro - Bistro Agency – Češi děkujem, Klient: Člověk v tísni
- Zlato - Geometry Prague – Tisíce vítězů, Klient: RUN TOUR
- Zlato - DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77
Produktový launch, relaunch nebo trial
- Bronz - Momentum – Růžové víno, Klient: Vinařský fond
- Stříbro – SYMBIO Digital – Nové zákony placení, Klient: Twisto payments
Přímá B2B nebo B2C komunikace
- Bronz – Wunderman – Peněženka, která se neztratí, Klient: Komerční banka
- Stříbro – RAUL – Roztočte to na Jizerské, Jizerská 50
- Zlato - Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, CK Fischer
Retail / merchandising / instore marketing
- Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF
- Bronz – Momentum – Povinné značení vín, Klient: Vinařský fond
- Stříbro – Momentum – Obal opravdu prodává, Klient: Ferrero Česká
Socialní média a brandový obsah
- Bronz – McCANN-ERICKSON PRAGUE – Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone, Klient Vodafone Czech Republic
- Bronz – VISIBILITY DIGITAL – Cash Crew, Provident Financial
- Stříbro - McCANN-ERICKSON PRAGUE - #jetovtobě2017, klient: Vodafone Czech Republic
- Stříbro - McCANN-ERICKSON PRAGUE - #jetovtobě – Benova výzva, Vodafone Czech Republic
- Stříbro – Bistro Agency – Ozvěny Budoucnosti, Klient Škoda auto
- Zlato - McCANN-ERICKSON PRAGUE – Priceless Prague – Launch programu na sociálních sítích, Mastercard europe
- Zlato – Bistro Agency – 100 miliard neuronů, Klient Škoda auto
Sponzoring
- Bronz – RAUL – Běhej lesy, klient: Lesy České republiky
- Stříbro – RAUL – ČEZ – Aktivace generálního partnera na Jizerské 50, klient: ČEZ
- Zlato – Web Interactive – Pchjongčchang 2017, klient: ALPINE PRO / Český olympijský výbor
Spotřebitelské soutěže a loajalitní program
- Bronz – Wunderman – Motýlí Nuance, klient: Česká lékárna holding
- Bronz – Momentum – Stáhněte si 3x Škodu Fabia, klient: SZIF
Veřejný zadavatel
- Bronz – Momentum – Povinné značení vín, klient: Vinařský fond
- Stříbro - Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF
Grand Prix
Bistro Agency za kampaň 100 miliard neuronů pro Škoda Auto
Klient ročníku
Škoda Auto
Agentura ročníku
Bistro Agency
Zdroj: ADMEZ, Aktivační agentury AKA

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
