Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

IMC Czech Awards: Grand Prix pro Bistro a Škodu

V 16. ročníku reklamní soutěže získaly nejvíc cen agentury Momentum a McCann Prague.

Radost agentury Bistro a klienta Škoda Auto

Radost agentury Bistro a klienta Škoda Auto. Foto: Adam Čada

Letošní 16. ročník reklamní soutěže IMC Czech Awards přinesl nejvíc medailových ocenění pro agentury Momentum (12), McCann Prague (7 medailí) a Wunderman (6). Grand Prix a ocenění Agentura ročníku si nicméně odnáší Bistro Agency za kampaň 100 miliard neuronů pro klienta Škoda Auto.

Do letošního ročníku soutěže, kterou pořádá ADMEZ a Aktivační agentury AKA, se přihlásilo 78 projektů celkem od 17 agentur. Jde o historicky druhý největší počet přihlášených projektů. Nejvíce nominovaných prací měla agentura Momentum (15), Bistro (8), McCann Prague (7), Wunderman (6) a Geometry Prague (6). „Letošní ročník přinesl řadu kvalitních prací bez ohledu na velikost agentur a věříme, že oceněné projekty uspějí i v celoevropském finále,“ řekl Martin Pešta, ředitel soutěže a člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA).

Soutěžní práce letos hodnotila jedenáctičlenná porota v čele s předsedkyní Monikou Otradovcovou. Porota hodnotila dvoukolově a udělila celkem 13 zlatých, 16 stříbrných a 18 bronzových medailí. 

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo ve čtvrtek 14. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Ocenění medailisté mají právo postoupit do evropského klání, soutěže IMC European Awards. Uzávěrka letošních přihlášek je 6. července.

Nejednou slavil tým agentury Geometry Prague

Nejednou slavil tým agentury Geometry Prague. Foto: Adam Čada

Nemálo trofejí si odnesli zástupci agentury McCann Prague

Nemálo trofejí si odnesli zástupci agentury McCann Prague. Foto: Adam Čada

Agentura Momentum se radovala mimo jiné s Vinařským fondem

Agentura Momentum se radovala mimo jiné s Vinařským fondem. Foto: Adam Čada

Zkrátka při udílení cen nepřišel ani Wunderman

Zkrátka při udílení cen nepřišel ani Wunderman. Foto: Adam Čada

Výsledky IMC Czech Awards 2018

Budování značky

  • Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny? Klient: SZIF
  • Stříbro – Momentum – Raffaelo proti osamělosti, klient: Ferrero Česká
  • Zlato – Web Interactive – Pchjongčchang, klient: ALPINE PRO Český olympijský výbor

Digitální idea

  • Bronz – VISIBILITY DIGITAL – Cash Crew, klient: Provident Financial
  • Stříbro – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě2017, klient: Vodafone
  • Zlato – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK Fischer

Digitální trefa

  • Bronz – McCANN-ERICKSON PRAGUE – Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone, klient: Vodafone
  • Stříbro – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK Fischer
  • Zlato – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě – Benova výzva, klient: Vodafone

Event, field a sportovní marketing

  • Bronz – RAUL – Divácká soutěž Generali Puk, klient: Pojišťovna Generali

Charitativní a neziskový marketing

  • Bronz – Momentum – Zachraň jídlo ve firmě, klient: zachraň jídlo
  • Stříbro – COMTECH CAN – Vložka Pro Nepál, klient: Člověk v tísni
  • Zlato – DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77
  • Zlato – Bistro Agency – Češi děkujem, klient: Člověk v tísni

Inovativní myšlenka nebo koncept

  • Bronz – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, klient: CK Fischer
  • Stříbro – Geometry Prague – Tisíce vítězů, klient: RUN TOUR
  • Stříbro – DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77
  • Zlato – Bistro Agency – 100 miliard neuronů, klient: Škoda Auto

Integrovaná komunikace

  • Bronz – Momentum – Růžové víno, Klient: Vinařský fond
  • Stříbro – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF
  • Stříbro – Garp Integrated – Domestos pro školy, Klient: Unilever
  • Zlato – Momentum – Raffaelo proti osamělosti, Klient: Ferrero česká

Nízkorozpočtové kampaně

  • Stříbro – Bistro Agency – Češi děkujem, Klient: Člověk v tísni
  • Zlato – Geometry Prague – Tisíce vítězů, Klient: RUN TOUR
  • Zlato – DARK SIDE – Zvon Václav, klient: Nadace Charty 77

Produktový launch, relaunch nebo trial

  • Bronz – Momentum – Růžové víno, Klient: Vinařský fond
  • Stříbro – SYMBIO Digital – Nové zákony placení, Klient: Twisto payments

Přímá B2B nebo B2C komunikace

  • Bronz – Wunderman – Peněženka, která se neztratí, Klient: Komerční banka
  • Stříbro – RAUL – Roztočte to na Jizerské, Jizerská 50
  • Zlato – Wunderman – Oživlé vzpomínky prodávají, CK Fischer

Retail / merchandising / instore marketing

  • Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF
  • Bronz – Momentum – Povinné značení vín, Klient: Vinařský fond
  • Stříbro – Momentum – Obal opravdu prodává, Klient: Ferrero Česká

Socialní média a brandový obsah

  • Bronz – McCANN-ERICKSON PRAGUE – Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone, Klient Vodafone Czech Republic
  • Bronz – VISIBILITY DIGITAL – Cash Crew, Provident Financial
  • Stříbro – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě2017, klient: Vodafone Czech Republic
  • Stříbro – McCANN-ERICKSON PRAGUE – #jetovtobě – Benova výzva, Vodafone Czech Republic
  • Stříbro – Bistro Agency – Ozvěny Budoucnosti, Klient Škoda auto
  • Zlato – McCANN-ERICKSON PRAGUE – Priceless Prague – Launch programu na sociálních sítích, Mastercard europe
  • Zlato – Bistro Agency – 100 miliard neuronů, Klient Škoda auto

Sponzoring

  • Bronz – RAUL – Běhej lesy, klient: Lesy České republiky
  • Stříbro – RAUL – ČEZ – Aktivace generálního partnera na Jizerské 50, klient: ČEZ
  • Zlato – Web Interactive – Pchjongčchang 2017, klient: ALPINE PRO / Český olympijský výbor

Spotřebitelské soutěže a loajalitní program

  • Bronz – Wunderman – Motýlí Nuance, klient: Česká lékárna holding
  • Bronz – Momentum – Stáhněte si 3x Škodu Fabia, klient: SZIF

Veřejný zadavatel

  • Bronz – Momentum – Povinné značení vín, klient: Vinařský fond
  • Stříbro – Bronz – Momentum, 1YEAR&More Production, Knowlimits – Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?, Klient: SZIF

Grand Prix

Bistro Agency za kampaň 100 miliard neuronů pro Škoda Auto

Klient ročníku

Škoda Auto

Agentura ročníku

Bistro Agency

Zdroj: ADMEZ, Aktivační agentury AKA