Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

IMC Czech Awards: Grand Prix získala olympiáda s Ledeckou od McCannu pro Coca-Colu

Agenturou 17. ročníku soutěže direct marketingu se stal McCann Prague, dostal taky hlavní cenu za práci pro Coca-Colu. Klientem roku je strojní fakulta Technické univerzity Ostrava.

Největší radost měl tým McCannu, agentury roku a držitele Grand Prix za práci pro Coca-Colu s Ester Ledeckou. Foto: Tomáš Kříž

Největší radost měl tým McCannu, agentury roku a držitele Grand Prix za práci pro Coca-Colu s Ester Ledeckou. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Radost vítězů. Foto: Tomáš Kříž

Galavečer i oslavy proběhly v Jazz Docku. Foto: Tomáš Kříž

Galavečer i oslavy proběhly v Jazz Docku. Foto: Tomáš Kříž

V pražském klubu Jazz Dock byly ve středu večer rozdána ocenění v 17. ročníku soutěže IMC Czech Awards. Celkem 76 přihlášených prací soutěžilo o ceny v celkem 15 kategoriích, o pořadí rozhodovala čtrnáctičlenná porota v čele s Monikou Otradovcovou. Grand Prix si odnáší agentura McCann Prague za kampaň Jak jsme vyhráli Olympiádu s Ester Ledeckou pro klienta Coca-Cola, jejímž cílem bylo přiblížit značku mladým při zimní olympiádě 2018 v v jihokorejském Pchjongčchangu. McCann se zároveň stal agenturou ročníku. Klientem ročníku je Fakulta strojní Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava.

Trofeje byly z betonu. Foto: Tomáš Kříž

Trofeje byly z betonu. Foto: Tomáš Kříž

Ředitel soutěže Martin Pešta z Geometry. Foto: Tomáš Kříž

Ředitel soutěže Martin Pešta z Geometry. Foto: Tomáš Kříž

Projektový manažer soutěže Tomáš Hájek z ADMEZ, moderoval Ondřej Aust. Foto: Tomáš Kříž

Projektový manažer soutěže Tomáš Hájek z ADMEZ, moderoval Ondřej Aust z Médiáře. Foto: Tomáš Kříž

Předsedkyně poroty Monika Otradovcová a vedle ní a evropská spojka soutěže Ondřej Gottwald. Foto: Tomáš Kříž

Předsedkyně poroty Monika Otradovcová a vedle ní a evropská spojka soutěže Ondřej Gottwald z Garp Integrated. Foto: Tomáš Kříž

McCann dostal nejvíc zlatých, celkem tři - dvě za kampaň s Ledeckou pro Coca-Colu v kategoriích Sociální média a brandový obsah a Sponzoring, jednu za kampaň Jak se s chutí prokousat k jasnému prvenství pro L’Oréal v kategorii Digitální trefa. Po dvou zlatých brala Geometry Prague, Idea Please a Action Please a trojice Media Age, Majak Agency a Cryptomania. Jedno zlato dostala Momentum Czech Republic.

 
 
 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#vednevnoci #pyeongchang2018

Příspěvek sdílený Ester Ledecká (@esterledecka),

Výsledky IMC Czech Awards 2019

pořadí kampaň klient agentura
2 Dvě piva, jedno město! Pivovárek Morava Leemon Concept
2 Naše víno promění jídlo v hostinu Vinařský fond Momentum Czech Republic
3 Svatomartinské víno Vinařský fond Momentum Czech Republic
Digitální idea
1 Předběhni svou dobu Fakulta strojní VŠB-TUO Idea Please a Action Please
2 Blue Light Dr. Max Wunderman
3 #jetovtobě Future Jobs Vodafone McCann Prague
3 Gatorade Endurance Campaign PepsiCo 2Fresh
3 Jak se stát youtuberem Heureka Shopping Get Boost
Digitální trefa
1 Jak se s chutí prokousat k jasnému prvenství L’Oréal Česká republika McCann Prague a B&T
2 KitKat Mistrovství světa v pauzování Nestlé Česko Symbio Digital
3 Shell V-Power trigger e-maily Shell Czech Republic Wunderman
Event, field a sportovní marketing
1 Brno, co není Statutární město Brno Media Age
3 První čistě bezhotovostní food market Mastercard McCann Prague
Touching Mastercpieces
1 Touching Masterpieces NeuroDigital Geometry Prague
Inovativní myšlenka nebo koncept
1 Touching Masterpieces NeuroDigital Geometry Prague
3 Master Pepper Mastercard McCann Prague
3 #jetovtobě Future Jobs Vodafone McCann Prague
3 Jak bydlí chrostíci Hypoteční banka Elite solutions
Integrovaná komunikace
1 Nic na vás nehrajeme Bohemia Energy Momentum Czech Republic
2 Mission Impossible: Amazon Amazon Comtech_Can
3 Dvě piva, jedno město! Pivovárek Morava Leemon Concept
3 Naše víno promění jídlo v hostinu Vinařský fond Momentum Czech Republic
3 Chlupťůbeři z Iglů Billa McCann Prague
Nízkorozpočtové kampaně
2 Map Your Run Adidas Geometry Prague
3 První školní den Stories Vodafone McCann Prague
Produktový launch, relaunch nebo trial
2 Dvě piva, jedno město! Pivovárek Morava Leemon Concept
2 Cool léto s pralinkami Raffaello Ferrero Česká Momentum Czech Republic
3 Jak Myslivec dobyl svět whisky Palírna u Zeleného stromu Comtech_Can
3 KitKat Mistrovství světa v pauzování Nestlé Česko Symbio Digital
Přímá B2B a B2C komunikace
3 Shell V-Power trigger e-maily Shell Czech Republic Wunderman
Retail / merchandising / instore marketing
2 Naše víno promění jídlo v hostinu Vinařský fond Momentum Czech Republic
3 Scroll the Day Žilka Optik Studio Wunderman
3 Omezujeme spotřebu plastu Penny Market ČR Hullabaloo
Sociální média a brandový obsah
1 Jak jsme vyhráli Olympiádu Coca-Cola Česká republika McCann Prague
2 Blue Light Dr. Max Wunderman
3 Svatý Václav Český svaz pivovarů a sladoven Garp Integrated
Sponzoring
1 Jak jsme vyhráli Olympiádu (sponzoring) Coca-Cola Česká republika McCann Prague
3 Map Your Run Adidas Geometry Prague
Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy
2 50 splněných přání s Kinder Ferrero Česká Momentum Czech Republic
Veřejný zadavatel
1 Předběhni svou dobu Fakulta strojní VŠB-TUO Idea Please a Action Please
1 Brno, co není Statutární město Brno Media Age
3 Naše víno promění jídlo v hostinu Vinařský fond Momentum Czech Republic

Zdroj: IMC Czech Awards

Ředitelem soutěže byl Martin Pešta z Geometry Global, projektovým manažerem Tomáš Hájek z pořádající Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ). IMC Czech Awards (dřív Český direkt, pak Český direkt & promo) je jediná tuzemská reklamní soutěž, z níž čeští vítězové postupují do evropského klání. Přihlášky do letošních IMC European Awards mohou tuzemští vítězové podat nejpozději 22. července, výsledky se budou vyhlašovat v listopadu.