Generálním ředitelem prodejce internetové reklamy Impression Media je od listopadu Jan Fahoun, posledních pět let v rámci skupiny Media Bohemia šéf obsahových (Autoweb.cz, Living.cz, Femina.cz či ABradio.cz) a transakčních webů Cestuj.cz, Urbanstore.cz, Dobrýkoš.cz a DeliDeli.cz. Vedení přebírá dva měsíce poté, co z čela firmy koncem srpna odešla Petra Jačková, do vlastního byznysu Jelení šperky. Pozici obchodního ředitele Impression Media nově obsadí Robert Wolf, dosud account director v Centrum Holdings.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden