Nejposlouchanějším tuzemským rádiem zůstává Impuls, stabilně druhá je síť pro mladší Evropa 2 a třetí místo si udržuje veřejnoprávní Radiožurnál, před Frekvencí 1. Ukazují to čerstvá čísla měření Radioprojekt za 2. a 3. čtvrtletí 2014.
Zatímco Impuls i Radiožurnál nabraly meziročně mezi třiceti a čtyřiceti tisíci posluchačů, Frekvence 1 jich oproti témuž období loňska ztratila skoro sto tisíc. „Můžeme spekulovat o tom, jestli si tyto stanice nepřebírají posluchače,“ podotkli při dnešní prezentaci výzkumníci k výměně pozic Radiožurnálu a Frekvence 1.
Ze srovnání s předchozím měřeným obdobím - letošním 1. pololetím - je vidět, že nejposlouchanější Impuls zároveň nejrychleji roste, růst zaznamenala také Evropa 2. Poslechovost Radiožurnálu stagnuje, ostatní ztratili.
DENNÍ POSLECHOVOST CELOPLOŠNÝCH RÁDIÍ V ČR | |||||
meziročně | předchozí pololetí* | ||||
2. a 3. kvartál 2014 | 2. a 3. kvartál 2013 | změna | 1. pololetí 2014 | změna | |
Rádio Impuls Londa |
1.089.000 | 1.050.000 | +39.000 | 1.057.000 | +32.000 |
Evropa 2 Lagardere |
922.000 | 904.000 | +18.000 | 915.000 | +7.000 |
Radiožurnál Český rozhlas |
866.000 | 833.000 | +33.000 | 867.000 | -1.000 |
Frekvence 1 Lagardere |
835.000 | 931.000 | -96.000 | 847.000 | -12.000 |
Dvojka/Praha Český rozhlas |
406.000 | 420.000 | -14.000 | 422.000 | -16.000 |
Vltava Český rozhlas |
76.000 | 63.000 | +13.000 | 82.000 | -6.000 |
síť BBC/Zet Lagardere |
21.000 | 19.000 | +2.000 | 21.000 | 0 |
ČRo Plus Český rozhlas |
20.000 | 19.000 | +1.000 | 20.000 | 0 |
ČRo Wave Český rozhlas |
8.000 | 4.000 | +4.000 | 8.000 | 0 |
ČRo Junior Český rozhlas |
7.000 | 7.000 | 0 | 6.000 | +1.000 |
ČRo D-dur Český rozhlas |
6.000 | 1.000 | +5.000 | 6.000 | 0 |
ČRo Jazz Český rozhlas |
4.000 | 2.000 | +2.000 | 3.000 | +1.000 |
*Měří se v klouzavých pololetích. Poslechovost včera. Zdroj: Radioprojekt, SKMO, STEM/Mark, Median |
Mezi regionálními rádii dál vede Blaník, ten ale meziročně i oproti předchozímu období ztratil, stejně jako severomoravské Rádio Čas Radima Pařízka.
DENNÍ POSLECHOVOST REGIONÁLNÍCH RÁDIÍ V ČR | |||||
meziročně | předchozí pololetí* | ||||
2. a 3. kvartál 2014 | 2. a 3. kvartál 2013 | změna | 1. pololetí 2014 | změna | |
Blaník Media Bohemia |
628.000 | 641.000 | -13.000 | 647.000 | -19.000 |
Rádio Beat Radio United |
251.000 | 218.000 | +33.000 | 231.000 | +20.000 |
Country rádio Radio United |
245.000 | 220.000 | +25.000 | 183.000 | +62.000 |
Hitrádio Orion Media Bohemia |
193.000 | 180.000 | +13.000 | 193.000 | 0 |
Rádio Čas Radim Pařízek |
185.000 | 217.000 | -32.000 | 190.000 | -5.000 |
*Měří se v klouzavých pololetích. Poslechovost včera. Zdroj: Radioprojekt, SKMO, STEM/Mark, Median |

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
