
Leona Machálková při nahrávání nových znělek Impulsu
Nejposlouchanější české rádio Impuls mění obchodní zastoupení. Od 1. ledna 2015 bude jeho reklamu prodávat Radio United Services. Dosavadní patnáctiletý vztah s konkurenční Regie Radio Music z francouzského koncernu Lagardere (vysílá tu program Frekvence 1, Evropa 2, Bonton či Dance) skončí k 31. prosinci 2014.
Impuls, který o víkendu spustil druhou, středovlnnou stanici pro důchodce Český Impuls, uvedl, že „ke změně zastoupení dochází především na základě přehodnocení obchodní strategie společnosti pro nadcházející období“. Obrat Impulsu přichází necelý rok poté, co rádia koupil Agrofert Andreje Babiše. „Je to strategické rozhodnutí obou vlastníků,“ řekl podobně pro Médiář generální ředitel Radio United Broadcasting Martin Hroch.
Radio United je nově konsolidovanou skupinou rádií Ivana Zacha, rovněž spolumajitele televize Prima. Skupina v čele s generální ředitelkou Ladou Hrochovou hodlá prostřednictvím vlastní obchodní divize kombinovat reklamu na Impulsu s regionálními stanicemi Kiss a žánrovými stanicemi Country a Beat. Také ty do konce letoška zastupuje Regie.
Přelom let 2014 a 2015 tak změní poměry na tuzemském trhu s rozhlasovou reklamou. Dosud měla největší podíl Regie Radio Music se 42 %, následovala Media Marketing Services (33 %), pak veřejnoprávní Český rozhlas (23 %), nakonec ostatní včetně nezastupovaných (2 %). Od nového roku tak Regie přijde asi o 23 %, tolik má podle stávajících čísel (jde o výsledek Radioprojektu za 1. pololetí 2014) Impuls (jen ten má 12 %) plus další stanice skupiny Radio United (Kiss, Beat, Country, Signál, Spin, Radio 1), které tak vytvoří samostatné zastoupení.
Nové pořadí tedy bude: Media Marketing Services 33 %, Radio United 23 %, Český rozhlas 23 %, Regie 19 %, ostatní včetně nezastupovaných 2 %.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
