V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Impuls zůstává pod milionem, Plus uniká Zetu

Nejposlouchanějším rádiem v Česku zůstává Impuls. Evropa 2 se vrátila na druhou pozici, ale těsně - má prakticky stejně posluchačů jako Frekvence 1 a veřejnoprávní Radiožurnál.

Impuls, nejposlouchanější české rádio, v počtu posluchačů nadále stagnuje mírně pod milionem. Hned tři další stanice - Evropa 2 a Frekvence 1 koncernu Lagardere a veřejnoprávní Radiožurnál - se řadí prakticky na stejnou pozici nad osmi sty tisíc. Pokračuje pokles Dvojky a ještě víc Vltavy, zatímco stanice mluveného slova Plus (59.000 posluchačů) opět o něco stoupla, a to narozdíl od své komerční konkurence Zet, jež nepřekračuje dvacetitisícovou hranici (17.000). Takové výsledky přineslo pravidelné měření poslechovosti Radioprojekt za druhé pololetí loňska.

Poslechovost českých rádií za 2. pololetí 2016

Dlouhodobý vývoj poslechovosti

Poslechovost včera, celoplošné stanice a regionální rádio Blaník

Poslechovost včera, celoplošné stanice a regionální rádio Blaník

 

Poslechovost včera, celoplošné stanice

Poslechovost včera, celoplošné stanice

 

Poslechovost včera, regionální stanice

Poslechovost včera, regionální stanice

 

Poslechovost včera, regionální stanice

Poslechovost včera, regionální stanice

 

Poslechovost včera, mediazastupitelství

Poslechovost včera, mediazastupitelství