
Lomax
Brněnská digitální agentura In creative se už více než rok stará o online marketing značky Lomax zaměřující se na špičková garážová vrata, okna, dveře či stínicí techniku.
Spolupráce značek spjatých s jižní Moravou začala před rokem úspěšným výběrovým řízením. „Lomax v té době hledal strategického partnera, který zastřeší jednotlivé komunikační i výkonnostní kanály. Díky zkušenému týmu můžeme pokrýt celý digitál, aby do sebe jednotlivé činnosti pěkně zapadly,“ zavzpomínal na okolnosti tendru CEO agentury In creative Jakub Horáček.
Rok ve znamení výročí
Lomax si vybral předloženou kreativu i strategii, jejíž zadání bylo jasné – připravit značku na třicetileté výročí v roce 2022 z hlediska obsahu i výkonu. A vzniklé materiály s drobnými úpravami posloužily i při naplnění všech stanovených cílů. „Hned po vítězném tendru jsme převzali některé kanály a upravili jsme i stávající kampaně. Postupně se vždy s klientem seznamujeme a ladíme další činnosti, v případě Lomaxu šlo především o rozvoj brandu,“ dodal Horáček.

Značka Lomax letos slaví 30 let. Kromě garážových vrat se zaměřuje také na dveře, okna, rolety či žaluzie.
Podle návrhů In creative tak vznikly například rádiové spoty a videa. Obsah na sociální sítě či blog a veškerý výkon je pak součástí pravidelných činností v rámci marketingového mixu. Lomax navíc roste a In creative proto pomáhá i s rozšířením povědomí na německy mluvících trzích.
„S agenturou In creative nás pojí první rok spolupráce a dnes mohu s jistotou říct, že jsme vybrali dobře. Jejich profesionální práce a komplexní pohled nás v online marketingu posouvají o kus dál,“ zhodnotil spolupráci vedoucí marketingu Lomaxu Petr Přichystal.
Veškeré činnosti se In creative podařilo technicky i kreativně skloubit s přechodem na nový redesignovaný web, což s sebou vždy nese jistá úskalí. „Díky pečlivě naplánované komplexní strategii a pravidelnému vzdělávání klientů máme vždy prostor vše vzájemně zkonzultovat a poradit si s aktuálními dílčími činnostmi a případnými problémy. Spolupráce s klientem Lomax je pro nás radost,“ uzavřel šéf In creative Jakub Horáček.
Text je součástí placené spolupráce s agenturou In creative

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
