Brněnská digitální agentura In Creative si k pěti letům existence nadělila nový web v nové vizuální identitě, včetně nového loga.
Web zajistila brněnská agentura Kreatura. Staví na ústředním vyhledávacím poli, jež je branou do nabízených marketingových služeb či řešení konkrétního marketingového problému.
Komunikační strategie webu má zrcadlit to, že In Creative se spíše než jako poskytovatel marketingových služeb vnímá jako průvodce a inspirátor ve světě online marketingu.
„Za pět let naše agentura vyrostla tolik, že jsme nový web museli začít budovat úplně od nuly. Celá práce včetně finálního ladění pak zabrala asi rok a půl,“ uved marketingový ředitel In Creative Michal Baturko Olbert.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor